  • 1. Data: 2006-12-12 21:36:59
    Temat: sprzedaż oświetlenia samochodowego a ryczałt w 2007
    Od: kara <k...@o...pl>

    Witam

    Nie bardzo mogę sobie poradzić z interpretacją zmian w ryczałcie na rok
    2007. Problem mam nastepujący:

    Prowadzę DG:

    - rozliczenie ryczałt
    - kasa fiskalna
    - sprzedaż oświetlenia samochodowego
    - obrót poniżej 150 tys Euro.

    Czy w 2007 roku dalej będę mogła się rozliczać za pomocą ryczałtu?

    kara

  • 2. Data: 2006-12-13 06:20:13
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik kara napisał:

> [...]
    > - sprzedaż oświetlenia samochodowego
    > - obrót poniżej 150 tys Euro.
    >
    > Czy w 2007 roku dalej będę mogła się rozliczać za pomocą ryczałtu?

    jeżeli są to części i akcesoria samochodowe - niestety wypada to z ryczałtu