  • 1. Data: 2003-02-11 12:27:24
    Temat: spóźnione ubezpieczenie zrdowotne - odliczyć?
    Od: "Kundalini" <b...@g...pl>

    Witam
    Czy można odliczyć od podatku doch. ubezpieczenie zdrowotne zapłacone po
    terminie. Zwłoka jest jakieś 3 miesiące i przełom roku po drodze. Konkretnie
    za listopad płacę w lutym. Czy mogę odliczyć to od podatku za następny rok?
    Czy za poprzedni? Czy w ogóle nie mogę?

    dzięki z góry za odzew

    pozdrawiam
    k.

  • 2. Data: 2003-02-11 18:07:24
    Temat: Re: spóźnione ubezpieczenie zrdowotne - odliczyć?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Kundalini napisał:
> [...]
    > za listopad płacę w lutym. Czy mogę odliczyć to od podatku za następny rok?

    Możesz odliczyc w tym miesiącu w którym go faktycznie zapłaciłes, nie
    wazne za jaki okres był nalezny.
    Dla jasności "odliczyc w miesiącu" = "odliczyc w PIT-5 za dany miesiąc"
    (ewentualnie w rozliczeniu rocznym gdyby był to grudzien :-) )

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl