  • 1. Data: 2006-09-21 22:48:19
    Temat: sposób wystawienia rachunku
    Od: "gordom" <g...@w...pl>

    Witam.
    Pytanie błahe od lamera, który zaczyna prowadzić działalność;-). Wybrałem
    ryczałt i nie będę płacił VAT. Kupiłem w związku z tym druki rachunków dla
    zwolnionych z VAT. Mam pytanie czy prowadząc "Usługi wynajmu umeblowanych
    lokali krótkotrwałego zakwaterowania" (PKWiU 55.23.13) muszę, zgodnie z
    rubrykami tego druku, rozbijać kwotę wynajmu na poszczególne dni i wpisywać
    cenę jednostkową oraz ilość dni (notabene czy jest w takim wypadku coś
    takiego jak jednostka miary "dzień" lub "doba"? - jak dla mnie dość głupawo
    to brzmi). A może mogę po prostu zignorować rubryki "Jednostka miary",
    "Ilość" oraz "Cena jednostkowa" i przejść od razu do "Wartości" wpisując
    całą kwotę? Z góry dzięki za odpowiedź

    --
    gordom

  • 2. Data: 2006-09-21 23:05:57
    Temat: Re: sposób wystawienia rachunku
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 22-09-2006 o 00:48:19 gordom <g...@w...pl> napisał:

> [...]
    > to brzmi). A może mogę po prostu zignorować rubryki "Jednostka miary",
    > "Ilość" oraz "Cena jednostkowa" i przejść od razu do "Wartości" wpisując

    bez bawienia się - wynajem zodnie z umową, 1 szt/usł, cena jednostkowa
    1000, razem 1000.
    chyba że są jakieś specjalane wymagania, a tego to już nie wiem