  • 1. Data: 2007-04-23 20:17:55
    Temat: spadek_podatek
    Od: "bz10" <b...@p...onet.pl>

    W październiku 2007 zmarł mój brat. W testamencie zapisał mi 30 000 zł. Na
    rozprawie spadkowej w marcu 2007 bratowa przejeła cały majątek wprost.
    Bratowa wypłaci mi 30 000 zł zgodnie z testamentem. Czy ja i na jakiej
    podstawie mogę być zwolniona z podatku od otrzymanych pieniędzy. Jaki
    formularz i ewentualnie załaczniki mam złożyć do US?
    siostra

  • 2. Data: 2007-04-24 06:14:13
    Temat: Re: spadek_podatek
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 23 Apr 2007 22:17:55 +0200, bz10 napisał(a):

    > W październiku 2007 zmarł mój brat.

    To podróże w czasie już zalegalizowali?

  • 3. Data: 2007-04-24 07:00:38
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "bz10" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >W październiku 2007 zmarł mój brat.

    Skąd wiesz?
    Masz whikuł czasu? ;-)

    >W testamencie zapisał mi 30 000 zł. Na rozprawie spadkowej w marcu 2007
    >bratowa przejeła cały majątek wprost.

    Coraz lepiej, rozprawa spadkowa przed śmiercią? ;-)