  • 11. Data: 2010-07-30 09:44:46
    Temat: Re: B..ałagan w US
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 30-07-2010 o 11:13:41 Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> napisał(a):

    > Nie, Leszno. Stojaki chyba też ma, żeby nie było ;)

    Mam nadzieję że te stojaki to nie jest nagroda pocieszenia
    po zlicytowaniu auta :) ?

    > W Łodzi wygrał "Drugi Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty".
    > Dla autora, może sobie wybrać:
    > http://www.mf.gov.pl/_files_/aktualnoci/kopia_finazz
    2010.xls

    O, tym urzędom które znam wyróżnienie zniknęło, w sumie się nie dziwię :)

    --
    Tomek

  • 12. Data: 2010-07-30 10:30:25
    Temat: Re: [sonda] B..ałagan w US
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 29-07-2010 o 16:38:40 Tomek <t...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > zgubionych deklaracji (nie przeze mnie - przez US), niewpłaconych
    > podatków
    > (czyt.: przy kawie się coś pomieszało, ale nie mi), nieprzybitej
    > pieczątki na VAT-7K
    > (kierownik działu wymaga), braku "aktywnego konta do zwrotów" (z powodu
    > "zniknięcia" dwóch zgłoszonych kont),
    > a na dokładkę protokoły z czynności sprawdzających zawierają szkolne
    > błędy w liczbach przepisywanych z deklaracji
    > (swoją drogą - po cholerę?? - przecież mają deklaracje).
    >
    > Pytanie do sondy - czy pora zmienić US, czy tak jest "wszędzie" ?

    Do kolekcji - czy wpłata VAT dn. 26/07/2010 za 2.kwartał, jest wpłatą *po
    terminie* ?

    --
    Tomek

  • 13. Data: 2010-07-30 12:18:03
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 30-07-2010 12:30, Tomek pisze:

    > Do kolekcji - czy wpłata VAT dn. 26/07/2010 za 2.kwartał, jest wpłatą
    > *po terminie* ?

    Oczywiście, że jest w terminie.
    Kto Ci powiedział, że nie jest?> Masz to na piśmie - rzuć skan.

    Pytanie tylko, czy Twoje konto zostało faktycznie obciążone 26 lipca?
    Ale to już sprawa między Tobą a bankiem, US nic do tego nie ma

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 14. Data: 2010-07-30 12:31:18
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-07-30 14:18, Maddy wrote:
    > Pytanie tylko, czy Twoje konto zostało faktycznie obciążone 26 lipca?
    > Ale to już sprawa między Tobą a bankiem, US nic do tego nie ma

    Nawet konto nie musi zostać obciążone. Wystarczy, że dyspozycja została
    złożona w terminie i były wolne środki (NSA, sygn. akt IFSK1157/05).

    Piotrek

  • 15. Data: 2010-07-30 12:42:04
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 30-07-2010 o 14:18:03 Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Pytanie tylko, czy Twoje konto zostało faktycznie obciążone 26 lipca?
    > Ale to już sprawa między Tobą a bankiem, US nic do tego nie ma

    Dziś w rozmowie telefonicznej z księgowością w US, w związku z rzekomo
    niewpłaconym
    podatkiem za I kw., Miła Pani mnie przeprosiła za wezwanie
    przedegzekucyjne które wysłała,
    powiedzała żebym je podarł, a następnie stwierdziła że za II kw. wpłaciłem
    po terminie,
    bo ma zaksięgowane z datą wpływu 26/07.

    W pierwszej chwili nie zorientowałem się, że 25. to była niedziela i
    powiedziałem jej,
    że pewnie przelew wyszedł dzień po tym jak go nadałem (a bank obciąża mi
    konto z chwilą zlecenia, więc byłoby ok)
    - na co usłuszałem że u nich się liczy data wpływu do US, więc wpływ z
    datą 26. to już po terminie.

    Także o ile jest to tylko "ustna" wpadka konkretnego urzędnika, o tyle to
    wezwanie odnośnie uregulowania wpłaconego podatku
    pokazuje że coś złego tam się dzieje, no i nie jest to już pierwszy raz
    kiedy w tym konkretnym urzędzie mam podobne kwiatki
    wynikające z nieznajomości obowiązujących przepisów

    --
    Tomek