  • 1. Data: 2005-02-28 09:11:25
    Temat: slub w kwietniu a wspolne rozliczenie -jak to jest
    Od: "mosciak" <i...@a...pl>

    witam

    30 kwietnia sie zenie, czy bede mial mozliwosc wspolnego rozliczenia z zona
    za 2005?
    bo nie wiem jak sobie FV za remont pisac...

    mosciak

  • 2. Data: 2005-02-28 09:18:01
    Od: "Marko" <o...@p...onet.pl>

    > 30 kwietnia sie zenie, czy bede mial mozliwosc wspolnego rozliczenia z
    zona
    > za 2005?
    > bo nie wiem jak sobie FV za remont pisac...

    No niestety, aby się wspólnie rozliczać z żoną/mężem trzeba mieć pełny
    roczny staż ;)
    Trzeba być małżeństwem od początku roku.
    Marko

  • 3. Data: 2005-02-28 11:39:54
    Od: "mosciak" <i...@a...pl>

    hmm :(
    czyli za rok tez sie nie rozlicze? czy juz razem?

    mosciak

  • 4. Data: 2005-02-28 11:52:33
    Od: "Marko" <o...@p...onet.pl>

    > czyli za rok tez sie nie rozlicze? czy juz razem?

    Najwcześniej za rok 2006, czyli dopiero rozliczenie składane do 30 kwietnia
    2007.

  • 5. Data: 2005-02-28 12:40:20
    Od: "mosciak" <i...@a...pl>

    cholera to 2 lata malzenstwa w plecy :)

    lolol

    dzieki sliczne

  • 6. Data: 2005-03-01 12:20:16
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl>

    > No niestety, aby się wspólnie rozliczać z żoną/mężem trzeba mieć pełny
    > roczny staż ;)

    Ej, na pewno tak? Czy trzeba mieć raczej cały rok kalendarzowy stażu? Tzn.
    jak się ożenił w sierpniu 2003, to za 2004 może się rozliczyć z żoną? Coś mi
    się wydaje, że jednak może...

    Pozdrr.,
    Boa.

  • 7. Data: 2005-03-01 12:55:57