  • 1. Data: 2006-03-02 01:53:22
    Temat: skladki na zdrowotne
    Od: h...@h...com (Hideo)

    Czesc

    1717.44 - tyle mi wyszlo do odliczenia
    za 2005 za skladki zdrowotne (1os. DG) -
    mam racje ?

    Hideo

  • 2. Data: 2006-03-02 08:31:36
    Temat: Re: skladki na zdrowotne
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:1hbjxa0.kkqn7aty0wzsN%hideo@hideo.com,
    niejaki(a): Hideo z adresu <h...@h...com> napisał(a):

    > 1717.44 - tyle mi wyszlo do odliczenia
    > za 2005 za skladki zdrowotne (1os. DG) -
    > mam racje ?

    u mnie wyszło 1866,7., ale składkę za grudzień zapłaciłem w grudniu
    po jej odliczeniu (145,06) wychodzi 1721,6 ale warto to dokładnie
    sprawdzić

    moje obliczenia dla kolejnych miesięcy - od grudnia 2005 do grudnia 2006

    141,22
    141,22
    141,22
    148,10
    148,10
    148,10
    140,97
    140,97
    140,97
    143,59
    143,59
    143,59
    145,06

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 3. Data: 2006-03-02 08:50:44
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    plusz wrote:

    > moje obliczenia dla kolejnych miesięcy - od grudnia 2005 do grudnia 2006
    >
    > 141,22
    > 141,22
    > 141,22
    > 148,10
    > 148,10
    > 148,10
    > 140,97
    > 140,97
    > 140,97
    > 143,59
    > 143,59
    > 143,59
    > 145,06

    moje do odliczenia, jak ktos placil grudzien w styczniu ;)

    7.75% do odliczenia:
    141,22 (DRA 12/2004 placone w styczniu 2005)
    141,22
    141,22
    148,10
    148,10
    148,10
    140,97
    140,97
    140,97
    143,59
    143,59
    143,59 (DRA 11/2005 placone w grudniu 2005)
    suma: 1721,61 (wg excela ;) 1721,64 (suma wplaconych)

    faktycznie zaplacone (8,5%)
    150,33
    154,88
    154,88
    162,43
    162,43
    162,43
    154,61
    154,61
    154,61
    157,48
    157,48
    157,48
    Suma: 1883,66

    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 4. Data: 2006-03-02 09:13:03
    Od: Docent <docent@[WytnijTo]w.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > suma: 1721,61 (wg excela ;)

    nie, wg autora formuły wyliczającej :)

    > 1721,64

    I tyle powinno być, jeśli były opłacane w terminie.
    Zresztą tu jest wszystko:
    http://www.wskazniki.pit.pl/pages/i/291.php

    --
    ~~~~~ Posted by KNode ~~~~~

  • 5. Data: 2006-03-02 09:20:14
    Od: "Graszka" <g...@w...pl>

    Na jakimś forum podatkowym widziałam kwotę 1721,64 zł.

    Szczegółowo wygląda to tak:
    za grudzień 2004 zapłacona w styczniu - 141,22
    styczeń - luty 2*141,22
    marzec - maj 3*148,10
    czerwiec - sierpień 3*140,97
    wrzesień - listopad 3* 143,59
    Graszka

  • 6. Data: 2006-03-02 11:32:30
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Docent wrote:

    > nie, wg autora formuły wyliczającej :)

    nie ma formuly ;) Ale wiem - powinno byc zaokraglanie takie po bozemu...

    Ale ja to tylko w celu zeby kontrolnie, wiec luz...

  • 7. Data: 2006-03-02 11:33:16
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Graszka wrote:

    > Na jakimś forum podatkowym widziałam kwotę 1721,64 zł.

    Moze na tym? Post wczesniej i dwa posty wczesniej ;)