  • 1. Data: 2004-04-18 07:17:10
    Temat: sieć internetowa - środek trwały ?
    Od: "Agnieszka Czajkowska" <a...@p...onet.pl>

    Czy sieć internetowa jest środkiem trwałym ?
    Mamy firmę dostarczającą internet drogą radiową i kablową zaczeliśmy
    działalność w 2003, kiedy sieć została uruchomiona nie osiągnęła ona
    wartości 3 500 tys zł ale pod koniec roku koszty związane z budową sieci są
    już większe i sama nie wiem jak teraz postąpić.
    Czy zostawić koszty budowy sieci w kosztach nie traktując ich jako część
    środka trwałego czy potraktować sieć jako środek trwały i zacząć amortyzować
    ? problem polega też na tym, że cały czas ją poszerzamy i modernizujemy. Nie
    znalazłam niestety sieci w KRŚT. Czy ktoś się może zetknął z takim problemem
    żeby mi pomoc. Koniec kwietnia się zbliża a ja nie wiem co mam robić.
    Dziękuję za każdą podpowiedź.
    Agnieszka

  • 2. Data: 2004-04-18 08:11:03
    Temat: Re: sieć internetowa - środek trwały ?
    Od: czeslaw <n...@d...slp.pl>

    Dnia 2004-04-18 09:17, Użytkownik Agnieszka Czajkowska napisał:
    > Czy sieć internetowa jest środkiem trwałym ?

    > środka trwałego czy potraktować sieć jako środek trwały i zacząć amortyzować
    > ? problem polega też na tym, że cały czas ją poszerzamy i modernizujemy.

    I co chwila trzeba przeszacowywac wartosc...
    Niezly bol.

    Popytam jak to robia moi znajomi. Ciekawe ze to nigdzie go tej pory nie
    wyplynelo. Wszyscy raczej wpisuja do EST i podobnych "E" kable, karty i
    komputery oddzielnie.
    ---