  • 1. Data: 2003-09-11 10:39:34
    Temat: ściągnąć płatnika...
    Od: Robert Szczygiel <R...@f...addr.ess>

    ... ostatnią wersję, mam takie marzenie.

    Niestety przegapiłem Rzeczpospolitą, a z ZUS'u transfer
    nie pozwala.

    Znacie jakiś rozsądny serwer?

    Albo czy jakaś dobra dusz wystawiłaby gdzieś na chwilę?
    (priv: R...@i...wytnij.to.edu.pl)

    RobTM:)

  • 2. Data: 2003-09-11 10:41:38
    Temat: Re: ściągnąć płatnika...
    Od: "Jędrek" <a...@p...onet.pl>

    stary to jest 80 MB, wylacz akcelerator wtedy zassasz, zawsze mozesz isc do
    ZUS po plytke
    andrzej

  • 3. Data: 2003-09-11 14:47:01
    Od: "Wojciech P. Chojnacki" <w...@n...pl>

    Z prokomu z onetu, wprost... a jaszybciej z interia.pl (25 minut)

  • 4. Data: 2003-09-12 07:33:57
    Od: Robert Szczygiel <R...@f...addr.ess>

    Jędrek wrote:
    > stary to jest 80 MB,

    To wiem; jak by było mniej, to nie miałbym tego problemu. :)

    > wylacz akcelerator wtedy zassasz,

    Próbowałem gołym ftp, ale i tak krwawiło strasznie. :)

    > zawsze mozesz isc do ZUS po plytke

    Dzięki, właśnie ściągam z interii, idzie jak burza. ;)

    RobTM:)

  • 5. Data: 2003-09-12 07:34:35
    Od: Robert Szczygiel <R...@f...addr.ess>

    Wojciech P. Chojnacki wrote:
    > Z prokomu z onetu, wprost... a jaszybciej z interia.pl (25 minut)
    Wielkie dzięku, już mam. ;)
    RS