  • 1. Data: 2002-01-22 15:25:36
    Temat: sciaganie VATu od samochodów
    Od: "Piotr" <p...@m...bnet.pl>

    Słyszałem dzisiaj w radio jednym uchem, że rząd liczy ile może zyskać na
    kolejnym dołożeniu firmom, mieszając coś z Vatem od samochodów.
    Czy ktoś wie co oni znowu kombinują?

    Ostatnio chciałem przejechać przez granicę w Cieszynie (przez to w mieście).
    Wopista powiedział że mam samochód ciężarowy (nieszczęsna kratka) i że miszę
    pojechać na to przejście poza miastem. Wspaniałomyślenie poinformował że nie
    muszę stać w kolejce z TIRami:)))
    Był drugi dzień świąt, ruchu żadnego a ja miałem uregulowane wszystkie
    podatki:))) Co takiego zrobiłem że utrudniają jak mogą życie?

    --
    Piotr

  • 2. Data: 2002-01-23 09:41:35
    Temat: Re: sciaganie VATu od samochodów
    Od: "yaneek" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik Piotr <p...@m...bnet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
    > Słyszałem dzisiaj w radio jednym uchem, że rząd liczy ile może
    zyskać na
    > kolejnym dołożeniu firmom, mieszając coś z Vatem od samochodów.
    > Czy ktoś wie co oni znowu kombinują?
    =====================================
    http://www.arthurandersen.com.pl/npid/EC4C6E2DCFA621
    7BC1256B49003B86FF

    http://www.arthurandersen.com.pl/npid/816192D95F7634
    8CC1256B49003B6692

    "Konstytuta - prostytuta"?...
    --
    pozdrawiam
    yaneek

  • 3. Data: 2002-01-23 21:15:05
    Od: "bob" <b...@w...pl>

    he, he, he
    to mi sie podoba (z tą akcją na przejściu granicznym)
    albo rybki albo akwarium, naciagnąłeś budżet na VAT od samochodu osobowego
    (tak misiu, osobowego) to teraz trzeba się liczyć z takim akcjami

  • 4. Data: 2002-01-23 23:02:59
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr" napisał w wiadomości:
    > Słyszałem dzisiaj w radio jednym uchem, że rząd liczy ile może zyskać na
    > kolejnym dołożeniu firmom, mieszając coś z Vatem od samochodów.
    > Czy ktoś wie co oni znowu kombinują?
    [...]
    > Wopista powiedział że mam samochód ciężarowy (nieszczęsna kratka) i że
> [...]
    Ściąganie VAT'u trwa już kilka miesięcy. Napisz jaki masz samochód to bedzie
    można określić w przybliżeniu czy US Cię oskubie czy nie.

    Serwiz

  • 5. Data: 2002-01-24 00:43:57
    Od: Dariusz <d...@p...onet.pl>

    Piotr wrote:

> [...]
    > Był drugi dzień świąt, ruchu żadnego a ja miałem uregulowane wszystkie
    > podatki:))) Co takiego zrobiłem że utrudniają jak mogą życie?

    A czym to sie rozni od wycieczki pracownika firmy Tirem za granice.
    Czy jak wyjezdza turystycznie to ma stac razem z osobowymi w kolejce ?

    A przyczyna jest chyba prosta.
    Osobowe czesto nie sa kontrolowane na przejsciu bo jada turystycznie
    a firmowy moze zawsze cos importowac i dlatego jedzie na przejscie
    kontrolowane, czyli dla ciezarowek.

    Odprawa osobowek to czesto paszport i ruch reka ze droga wolna,
    a odprawa ciezarowki to zgloszenie celne towaru do odprawy.
    A skad SG czy celnicy maja wiedziec, ze samochody firmowe za kratkami
    nic nie przewoza ?

    Jacek
    jacek

  • 6. Data: 2002-01-24 07:18:36
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

> [...]
    > a odprawa ciezarowki to zgloszenie celne towaru do odprawy.
    > A skad SG czy celnicy maja wiedziec, ze samochody firmowe za

    Kolega dawno chyba granicy nie przekraczał, albo nigdy nie przekraczał
    jako nie-osobowy.
    Akurat jest odwrotnie :-))

    CEZ

  • 7. Data: 2002-01-24 09:14:07
    Od: "Gul Fiber" <p...@p...onet.pl>

    | he, he, he
    | to mi sie podoba (z tą akcją na przejściu granicznym)
    | albo rybki albo akwarium, naciagnąłeś budżet na VAT od samochodu osobowego
    sorry ze sie wtrace ale szlag mnie trafia na takie myslenie

    | (tak misiu, osobowego) to teraz trzeba się liczyć z takim akcjami
    tak misiu ja nie potrzebuje ciezarowego, ale do pracy BARDZO potrzebuje
    samochod a wstawienie durnowatej kratki to jedyny sposob na rozsadne
    rozliczenie samochodu

    Dlaczego nie ma mozliwosci odliczania VATu od osobowego. Przeciez wielu
    ludzi zalatwia interesy wozac siebie i np. laptopa.
    Sa platnikami VATu i zwrot jego sie im nalezy
    A potem jakis #%$@@^ napisze "budzet stracil" albo "naciagnales"
    dopoki bedziemy mieli takie przepisy ludzie beda kombinowac i nie mozna tego
    nazwac naciaganiem tylko proba ocalenia czesci dochodu

    pozdrawiam
    Tom

  • 8. Data: 2002-01-26 19:44:32
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Dariusz" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > a firmowy moze zawsze cos importowac i dlatego jedzie na przejscie
    > kontrolowane, czyli dla ciezarowek.

    Expert ty tu ????

    Przyjmij do wiadomości, że export/ import wymaga SAD i może być realizowany
    piechotą, osobowym, traktorem, TIREM ....
    Ten argument ma się nijak do rzeczywistości

    Każda forma dopierdolenia bliźniemu jest dobra.
    takie mamy wspaniałe państwo z WC