  • 1. Data: 2004-08-19 16:12:48
    Temat: samochod z kratka - ilosc osob 2-5
    Od: "D.A." <d...@w...pl>

    Troche sie urlopowalem i nie jestem do konca na biezaco.
    Czy pojawila sie jakas "oficjalna" interpretacja, stanowisko MF w sprawie
    samochodow z kratka, ktore maja wpisama ilosc osob np. 2-5?
    Przy 2 osobach spelniaja wzor posla L., przy 5 juz nie.
    Slyszal lub czytal ktos cos na ten temat?

    Pozdrawiam

    D.A.

  • 2. Data: 2004-08-19 19:55:29
    Temat: Re: samochod z kratka - ilosc osob 2-5
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid>

    Użytkownik "D.A." <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Przy 2 osobach spelniaja wzor posla L., przy 5 juz nie.
    > Slyszal lub czytal ktos cos na ten temat?

    W wyjasnieniach Miniesterstwa znalazłam coś takiego
    (proszę spojrzeć na pytanie 3 zawarte w linku).

    http://www.mofnet.gov.pl/dokument.php?dzial=114&id=3
    5471

    Monika
    gg 5452359

  • 3. Data: 2004-08-22 11:39:37
    Od: "D.A." <d...@w...pl>

    > W wyjasnieniach Miniesterstwa znalazłam coś takiego
    > (proszę spojrzeć na pytanie 3 zawarte w linku).
    >
    > http://www.mofnet.gov.pl/dokument.php?dzial=114&id=3
    5471

    Dzieki za informacje.

    D.A.