  • 1. Data: 2002-05-16 08:25:07
    Temat: samochod osobowy do firmy
    Od: "JF" <l...@o...pl>

    Mam na firme terenowy z homologacja, ladownosc powyzej 500kg.
    Uzywam takze wlasnego osobowego, 13 letni, ale w b. dobrym stanie, ktory
    takze chcialbym wlaczyc do majatku firmy. Firma budowlana, 12 pracownikow.
    Wlasnie oni mogli by zalatwiac drobne zaopatrzenie.
    Ksiegowy jednak sugeruje ze moga byc klopoty.
    Samochod zbyt stary? Nie mozna miec dwoch - osobowy, ciezarowy?
    Nieprzychylnie patrzy na to US? Chcial bym nie mic zadnych klopotow.
    Pewnie kazdy by chcial.
    J.

  • 2. Data: 2002-05-16 13:44:17
    Temat: Re: samochod osobowy do firmy
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "JF" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ksiegowy jednak sugeruje ze moga byc klopoty.
    > Samochod zbyt stary? Nie mozna miec dwoch - osobowy, ciezarowy?

    Księgowy leniwy?

  • 3. Data: 2002-05-16 14:56:41
    Od: "JF" <l...@o...pl>

    > Użytkownik "JF" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ktory
    > pracownikow.
    >
    > Księgowy leniwy?

    Nie. Widze ze raczej ostrozny, a ja takze nie chce miec jakichkolwiek
    utarczek z US.
    J.

  • 4. Data: 2002-05-16 20:37:55
    Od: a...@p...onet.pl (Arjos)

    Dn 16 maj 2002, przeczytalem na grupie pl.soc.prawo.podatki:

    >Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    >Nie. Widze ze raczej ostrozny, a ja takze nie chce miec jakichkolwiek
    >utarczek z US.
    >J.

    A jaka forma prowadzenia firmy ?(Sp.z o.o., os.fiz.)

    --
    Na poczatku byl chaos,
    a potem entropia wciaz rosla...

  • 5. Data: 2002-05-16 21:29:57
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Nie. Widze ze raczej ostrozny, a ja takze nie chce miec
    jakichkolwiek
    > utarczek z US.

    Przeciwwskazań nie ma. Jest tylko trochę więcej "zawiłości".
    Wcale się mu nie dziwię, że woli prostą robotę.
    Może to nawet nazywać ostrożnością :-))

    CEZ

  • 6. Data: 2002-05-17 16:01:34
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    cef wrote:

    > Przeciwwskazań nie ma. Jest tylko trochę więcej "zawiłości".
    > Wcale się mu nie dziwię, że woli prostą robotę.
    > Może to nawet nazywać ostrożnością :-))

    Leń smierdzący to jest! I o klienta nie dba!
    Wstyd i hańba dla zawodu!

    Maddy

    ps. no przecież nie byłabym soba :-))

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2002-05-19 14:56:55
    Od: "JF" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Arjos" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jaka forma prowadzenia firmy ?(Sp.z o.o., os.fiz.)

    Nie moglem odpowiedziec bo wyjechalem daleko. Przepraszam.
    Firma na osobe fizyczna.

    J.

  • 8. Data: 2002-05-19 15:22:36
    Od: "JF" <l...@o...pl>

    > Przeciwwskazań nie ma. Jest tylko trochę więcej "zawiłości".
    > Wcale się mu nie dziwię, że woli prostą robotę.
    > Może to nawet nazywać ostrożnością :-))
    >
    > CEZ

    Bardzo prosze o wyjasnienia tyczace ewentualnych zawilosci.
    Jestem ostrozny i przy moich obrotach zwiazanych z budowaniem
    ten samochod to bardzo niewiele.
    Pozdrowienia
    J.