  • 1. Data: 2006-06-24 09:08:05
    Temat: samochod firmowy a brak prawa jazdy
    Od: "bartek" <b...@p...onet.pl>

    Witam
    Znajoma otworzyla dzialalnosc (kpir)
    tlumaczy znagielskiego na polski i odwrotnie
    wystawia 2 rachunki miesiecznie
    z kosztow to ma telefon
    chce kupic samochod firmowy i odliczac koszty paliwa
    czy moze (samochodem bedzie jezdzil narzeczony zapewne)?

    --
    Bart_us
    MB124 '87 260 benzyna + gaz

  • 2. Data: 2006-06-24 10:25:05
    Temat: Re: samochod firmowy a brak prawa jazdy
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 24-06-2006 o 11:08:05 bartek <b...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > z kosztow to ma telefon
    > chce kupic samochod firmowy i odliczac koszty paliwa
    > czy moze (samochodem bedzie jezdzil narzeczony zapewne)?

    Móc to może ale jak wtopi na kontroli to będzie gorzej

  • 3. Data: 2006-06-24 12:15:52
    Od: "bartek" <b...@p...onet.pl>

    t naskrybal cusik w tym stylu:

    > Móc to może ale jak wtopi na kontroli to będzie gorzej

    no wlasnie
    a nie da sie to jakos wytlumaczyc? narzeczony mnie wozi czy jakos tak?

    --
    Bart_us
    MB124 '87 260 benzyna + gaz

  • 4. Data: 2006-06-24 12:18:36
    Od: "bartek" <b...@p...onet.pl>

    t naskrybal cusik w tym stylu:

    > Móc to może ale jak wtopi na kontroli to będzie gorzej

    po za tym skad US bedzie wiedzial czy ma prawko czy nie?
    sam mam spolke zoo to calosc paliwa biore na fv i tyle
    i nie prowadze zadnej ksiazki pojazdu. nie wiem czy przy kpir trzeba...

    --
    Bart_us
    MB124 '87 260 benzyna + gaz

  • 5. Data: 2006-06-24 13:19:33
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    bartek napisał(a):

    > no wlasnie
    > a nie da sie to jakos wytlumaczyc? narzeczony mnie wozi czy jakos tak?

    US nie interesuje czy właściciel samochodu ma prawo jazdy.
    Agaton

  • 6. Data: 2006-06-24 16:15:31
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 24-06-2006 o 14:18:36 bartek <b...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > sam mam spolke zoo to calosc paliwa biore na fv i tyle
    > i nie prowadze zadnej ksiazki pojazdu. nie wiem czy przy kpir trzeba...

    Nie mówię że nie można ale jeśli by to wyszło to nie byłoby za ciekawie?

  • 7. Data: 2006-06-24 16:37:04
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > Nie mówię że nie można ale jeśli by to wyszło to nie byłoby za ciekawie?

    Problem polega na tym, aby potrafic uzasadnic związek uzytkowania
    samochodu - i ponoszymi w związku z tym kosztami - z przychodami z
    dzialanosci.

    Moze nie miec prawa jazdy, ale pojawi sie pytanie jak korzysta w swoim
    bznesie z auta skoro nie ma uprawnien do jego prowadzenia.

    BN
    www.adekus.pl
    www.dom.adekus.pl
    www.auto.adekus.pl

  • 8. Data: 2006-06-24 17:04:49
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    Bartek napisał(a):

    > Moze nie miec prawa jazdy, ale pojawi sie pytanie jak korzysta w swoim
    > bznesie z auta skoro nie ma uprawnien do jego prowadzenia.

    Nie pojawi się. US nie interesuje czy właściciel samochodu ma prawo
    jazdy. To sprawa policji, jeżeli spotka właściciela za kierownicą.
    Agaton

  • 9. Data: 2006-06-24 17:13:49
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > Nie pojawi się. US nie interesuje czy właściciel samochodu ma prawo jazdy.
    > To sprawa policji, jeżeli spotka właściciela za kierownicą.

    a jak ktos grzecznie us to pytanie podsunie?

  • 10. Data: 2006-06-24 20:37:25
    Od: Mario <n...@o...pl>

    Jeśli będzie umiała przekonać organ, że środek transportu ma związek z
    przychodem to może i samolot kupić nie mając licencji pilota.

    Ja tu widze inny problem. Jeśli samochód ma służyć w działalności a
    kierowcą jest narzeczony, to dlaczego nie jest on zatrudniony na
    stanowisku kierowcy.