  • 1. Data: 2003-06-08 17:48:41
    Temat: ryczaltowiec
    Od: ">waldemar<" <w...@p...onet.pl.>

    Jestem ryczaltowcem i swiadcze uslugi transportowe. Czy moge wystrawic
    fakture VATowska tak by Vatowiec mogl sobie odliczyc VAT?

    pozdrawiam
    Bogdan

  • 2. Data: 2003-06-08 18:01:54
    Temat: Re: ryczaltowiec
    Od: "Maciek" <m...@w...pl>

  • 3. Data: 2003-06-08 18:14:23
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

  • 4. Data: 2003-06-08 19:20:48
    Od: Anna Pola Antonowicz <a...@s...elblag.pl>

    Pytanie zasadnicze: czy ty jestes platnikiem podatku VAT?
    jesli tak - to mozesz
    jesli nie - obawiam sie, ze nie

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-06-08 20:26:24
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik ">waldemar<" <w...@p...onet.pl.> napisał w wiadomości
    > Jestem ryczaltowcem i swiadcze uslugi transportowe. Czy moge wystrawic
    > fakture VATowska tak by Vatowiec mogl sobie odliczyc VAT?

    Można być ryczałtowcem i płatnikiem VAT.
    Jeśli pytasz o to, to zapewne nie jesteś płatnikiem VAT i takiej faktury
    wystawić nie możesz.

  • 6. Data: 2003-06-09 08:30:26
    Od: "ela" <l...@w...pl>

  • 7. Data: 2003-06-09 20:56:23
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze m...@w...pl:

    Oczywiście że tak, ale najpierw musisz zarejestrować się jako VAtowiec,
    cobyś ty ten VAT zapłacił :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?
    Bo z jednej strony Wola i Ochota a z drugiej Brudno i Włochy.