  • 1. Data: 2003-08-21 19:33:57
    Temat: ryczałt i usługi informatyczne... i 17%
    Od: "a4" <a...@o...pl>

    Witam :) wracam juz do dzwnego tematu....chodzi mi o
    ryczałt przy usługach informatycznych - ktos kiedys pisal
    ze to jest na 17%; Przeglądałem tutaj ustawe:

    http://www.wskazniki.pl/wsk-ptk-011.html

    "Ustawa wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2003 r., z
    wyjątkiem przepisów art. 1 pkt 15 w zakresie dotyczącym
    skreślenia art. 19 i pkt 27 lit. b), które wchodzą w życie z
    dniem 31 marca 2003 r." - ok czyli jest to najbardziej
    aktualna wersja - nie moge znaleźć tu notki o tym ze na
    usługi informatyczne jest az 17% - moze ktos wie
    gdzie to znajde?

    pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-08-22 07:04:56
    Temat: Re: ryczałt i usługi informatyczne... i 17%
    Od: bab <b...@w...pl>

    a4 wrote:
    > http://www.wskazniki.pl/wsk-ptk-011.html
    >
    > aktualna wersja - nie moge znaleźć tu notki o tym ze na
    > usługi informatyczne jest az 17% - moze ktos wie
    > gdzie to znajde?

    Jest napisane w zalaczniku, ze cala sekcja K, a w sekcji K
    sa uslugi informatyczne 72.x

    pzr.
    bb.

  • 3. Data: 2003-08-22 21:43:49
    Od: "Maja" <r...@p...onet.pl>

    uslugi informatyczne nie moga byc na ryczalcie
    Maja

  • 4. Data: 2003-08-23 09:10:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 Aug 2003, Maja wrote:

    >+ uslugi informatyczne nie moga byc na ryczalcie

    Ups... a skąd to wiesz ??
    I ile obstawiasz na swoją odpowiedź ;) ?

    wKF: zapodaję podanie o odpowiadanie pod cytatem, założenie
    że "mój list będzie ostatni w dyskusji" jest zazwyczaj błędne
    a komentuje się znacznie prościej poukładane odpowiedzi ;)

    [...]
> [...]
    >+ > aktualna wersja - nie moge znaleźć tu notki o tym ze na
    >+ > usługi informatyczne jest az 17% - moze ktos wie

    ...zdaje się że ktoś już zapodawał gdzie to wymieniono
    sekcję K... (nie mam pod ręką :))

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)

  • 5. Data: 2003-08-23 12:06:18
    Od: enarxe <J...@e...KROPECZKA.com>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Ups... a skąd to wiesz ??

    Pani Maju jestem żywotnie zainteresowany. Proszę nam zdradzić dlaczego.

    W ustawie stoi, że ze stawki 17% wyłączone są "72.5 Usługi konserwacji i
    napraw maszyn biurowych, księgujących i liczących". Kiedyś był też
    kawałek baz danych.

    Jurek

  • 6. Data: 2003-08-24 12:11:23
    Od: "a4" <a...@o...pl>

    > W ustawie stoi, że ze stawki 17% wyłączone są "72.5 Usługi konserwacji i
    > napraw maszyn biurowych, księgujących i liczących". Kiedyś był też
    > kawałek baz danych.

    yhh... no i jestem na ryczałcie, nie vatowiec - przynajmniej do konca roku
    jak zaczne sie orientowac lepiej w tym wszystkim to ksir + vat :) ale to od
    stycznia najwczesniej.. :)

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-08-25 06:42:00
    Od: bab <b...@w...pl>

    Maja wrote:
    > uslugi informatyczne nie moga byc na ryczalcie

    a skad takie rewelacje, nie lepiej najpierw poczytac
    a pozniej doradzac? najlepiej rzucic tekstem, bez
    przytoczenia zadnej podstawy.

    Uslugi informatyczne, oprocz 72.50 sa wymienione
    w Zal nr 2 do ustawy i MOGA BYC OPODATKOWANE PPE.

    bb

  • 8. Data: 2003-08-30 07:16:47
    Od: "Marek Luch" <y...@p...fm>

    > aktualna wersja - nie moge znaleźć tu notki o tym ze na
    > usługi informatyczne jest az 17% - moze ktos wie
    > gdzie to znajde?

    Sekcja K - Usługi związane z nieruchomościami, wynajmem, nauka i prowadzenie
    działalności gospodarczej

    72... to informatyka

    M.L.