  • 1. Data: 2006-08-27 20:01:45
    Temat: ryczal ewidencjonowany - jedna z dzialalnosci podlega pod zal.2 do ustawy
    Od: "hania" <v...@g...pl>

    Witam serdecznie,

    mam ogromna prosbe do Szanownych UGD, bieglych w temacie DG.
    Mianowicie: jedna z dzialalnosci wpisanych przeze mnie przy zakladaniu
    DG widnieje w zalaczniku 2
    :"Wykaz uslug, których swiadczenie wylacza podatnika z opodatkowania

    ryczaltem od przychodów ewidencjonowanych, oznaczonych

    wedlug Polskiej Klasyfikacji Wyrobów i Uslug"

    Chcialabym rozliczac sie w formie ryczaltu,dzialalnosc owa "feralna" raczej
    przez dluzszy jeszcze czas wykonywana przeze mnie nie bedzie.

    Czy wiec US patrzy na faktycznie wykonywane platne poczynania
    uowieczki-platnika, czy tez na cyferki PKD dzialalnosci?

    pozdrawiam

    hania

  • 2. Data: 2006-08-27 20:20:58
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 27-08-2006 o 22:01:45 hania <v...@g...pl> napisał:

    > Czy wiec US patrzy na faktycznie wykonywane platne poczynania
    > uowieczki-platnika, czy tez na cyferki PKD dzialalnosci?

    Była ostatnio kilka razy - liczy sie tylko faktycznie wykonywana
    dzialalnosc.
    Wpisać mozesz cokolwiek

  • 3. Data: 2006-08-28 20:50:55
    Od: "hania" <v...@g...pl>

    > Była ostatnio kilka razy - liczy sie tylko faktycznie wykonywana
    > dzialalnosc.
    > Wpisać mozesz cokolwiek

    una moja dziękuje ślicznie i przeprasza za niewyguglowanie odpowiedzi :))))
    i jest zadowolona z owej odpowiedzi :))))

    zdrowki
    hania