  • 1. Data: 2003-02-20 17:30:06
    Temat: rozliczenie umowy-zlecenia z US
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Witam
    W zeszłym roku pisałem program na umowę o dzieło (dokładniej - przekazania
    praw autorskich).
    Do tej pory nie dostałem rozliczenia do Urzędu Skarbowego. Podobno mają czas
    do końca lutego.
    Co jeśli do tego czasu nie dostanę dokumentów??
    Umowy niestety nie mam bo przysłali wersję elektroniczną którą ja podpisałem
    a oni nie odesłali mi nic. Czy po prostu zostałem wrobiony a praca de-fakto
    była na lewo??

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    interesujesz się turystyką? zapraszam na:
    www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi

  • 2. Data: 2003-02-21 08:30:17
    Temat: Re: rozliczenie umowy-zlecenia z US
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Feb 2003, Marcin Lubojański wrote:

> [...]
    >+ praw autorskich).
    >+ Do tej pory nie dostałem rozliczenia do Urzędu Skarbowego. Podobno mają czas

    W tym roku (po raz ostatni) - do końca, ale *marca* AFAIK ! :]
    Od przyszłego roku ma być do 31 stycznia.

    >+ Co jeśli do tego czasu nie dostanę dokumentów??

    Zostanie ci 15 dni na wyjaśnienie sprawy :[

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-02-21 10:51:46
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> w poście
    -2.portezjan.zabrze.pl
    napisał:

    > W tym roku (po raz ostatni) - do końca, ale *marca* AFAIK ! :]
    > Od przyszłego roku ma być do 31 stycznia.

    > Zostanie ci 15 dni na wyjaśnienie sprawy :[

    No ale załóżmy że w ogóle nie dostane żadnych papierów od tej *firmy*.
    Czy mam wtedy podawać do US że pracowałem czy nie??
    Dodam że jeśli bym podał to musieli by mi zwrócić podatek.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 4. Data: 2003-02-21 18:23:16
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:b350ic$be1$1@inews.gazeta.pl...
    > No ale załóżmy że w ogóle nie dostane żadnych papierów od tej *firmy*.
    > Czy mam wtedy podawać do US że pracowałem czy nie??
    > Dodam że jeśli bym podał to musieli by mi zwrócić podatek.

    oczywiscie podajesz,
    mozesz tez napisac oswiadczenie o brakujacym dokumencie pit,
    z dostarczenia ktorego nie wywiazala sie firma, w ktorej pracowales
    (to oni beda sie pocic - nie Ty :).

  • 5. Data: 2003-02-21 21:38:58
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Krzysztof Gil <k...@p...pl> w poście
    news:b35qrj$r42$1@atlantis.news.tpi.pl napisał:

    > oczywiscie podajesz,
    > mozesz tez napisac oswiadczenie o brakujacym dokumencie pit,
    > z dostarczenia ktorego nie wywiazala sie firma, w ktorej pracowales
    > (to oni beda sie pocic - nie Ty :).

    Ale nie mam przecież na to żadnego dokumentu, mam umowę w wersji
    elektornicznej, niepodpisaną przez *firme*. Jeszcze mi US powie że chciałem
    od nich wyłudzić pieniądze.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański