  • 1. Data: 2003-02-01 18:38:22
    Temat: rozliczenie roczne
    Od: "Neo" <n...@g...pl>

    witam
    czy jeżeli w 2002 roku nie uzyskałam żadnego dochodu , przychodu itp., to
    czy muszę składać rozliczenie roczne ?.
    Jeżeli tak to jakie?
    Pozdrawiam Tiretka

  • 2. Data: 2003-02-03 19:39:09
    Temat: Re: rozliczenie roczne
    Od: "Nicola" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Neo" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > czy jeżeli w 2002 roku nie uzyskałam żadnego dochodu , przychodu itp., to
> [...]

    Moim zdaniem nie trzeba, no bo co od czego odliczysz?

  • 3. Data: 2003-02-03 21:33:41
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    ###----- w odpowiedzi na list od Neo -----###
    > czy jeżeli w 2002 roku nie uzyskałam żadnego dochodu , przychodu itp., to
    > czy muszę składać rozliczenie roczne ?.
    > Jeżeli tak to jakie?

    A prowadziłaś jakąś działalność gospodarczą czy coś takiego?
    Bo jeśli nie to nie, a jeśli tak to sam już nie wiem ;-)

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...