  • 1. Data: 2007-03-07 13:58:52
    Temat: rozliczenie pit za rok 2006
    Od: "m...@o...pl" <m...@o...pl>

    Witam,

    W grudniu 2006 roku wykonywałem umowę zlecenia, na podstawie której przysłano
    mi PIT-8b (jeśli się dobrze zorientowałem, a jeśli nie proszę o korektę).
    Pytanie jest takie - wydaje mi się, że termin rozliczenia takich pitów za 2006
    r. dot. zlecenia upływa w kwietniu br., ale mam obawy, że może tak nie jest i
    że przegapiłem termin. Mam nadzieję, że tak nie jest, bo oglądać świata z
    tamtej strony krat za brak zeznania podatkowego to ja ochoty nie mam :) To jak
    to jest - do kiedy muszę złozyć ten pit - wie ktoś ? Dzięki za info, jeśli
    ktoś się podzieli, bo odpowiedzi w sieci jakoś nie znalazłem ;)

  • 2. Data: 2007-03-07 14:21:10
    Temat: Re: rozliczenie pit za rok 2006
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 7 Mar 2007 14:58:52 +0100, "m...@o...pl"
    <m...@o...pl> wrote:

    >do kiedy muszę złozyć ten pit - wie ktoś ? Dzięki za info, jeśli
    >ktoś się podzieli, bo odpowiedzi w sieci jakoś nie znalazłem ;)
    google -> "ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych".

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl