  • 1. Data: 2002-03-10 10:51:28
    Temat: rozdzielność a kasa mieszkaniowa
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Mam następujący problem. W 2000 roku wraz z żoną zaczęliśmy wpłacać do kasy
    mieszkaniowej, w rozliczeniu za 2000 r skorzystaliśmy z przysługującego
    odliczenia we wspólnym rozliczeniu rocznym. W 2001 r ustanowiliśmy rozdzielność
    majątkową a rachunek w kasie przepisaliśmy na mnie. Czy rozliczając się
    indywidualnie za 2001 rok moja żona musi zwrócić połowę odliczenia za rok 2000?
    (Było wtedy rozliczenie wspólne).
    Proszę o odpowiedź.
    Pozdrawiam Grzesiek.

  • 2. Data: 2002-03-10 21:23:48
    Temat: Re: rozdzielność a kasa mieszkaniowa
    Od: ussr <u...@k...net.pl>

    > Mam nast?puj?cy problem. W 2000 roku wraz z ?on? zacz?li?my wp?acaae do kasy
    > mieszkaniowej, w rozliczeniu za 2000 r skorzystali?my z przys?uguj?cego
    > odliczenia we wspólnym rozliczeniu rocznym. W 2001 r ustanowili?my rozdzielno?ae
    > maj?tkow? a rachunek w kasie przepisali?my na mnie. Czy rozliczaj?c si?
    > indywidualnie za 2001 rok moja ?ona musi zwróciae po?ow? odliczenia za rok 2000?
    > (By?o wtedy rozliczenie wspólne).
    > Prosz? o odpowied 1/4 .
    > Pozdrawiam Grzesiek.

    moge powiedziec co mysle. nic nie jest napisane o takim przypadku, jedno co wiem,
    ze jest o wspolnocie majatkowej dotyczy odliczen w danym roku, ten warunek
    spelniliscie i jest ok.
    zalozmy ze nie oszczedzasz w kasie, a i tak rozliczles sie z zona razem, a w
    nastepnym roku ustanowiliscie rozdzielnosc ... czy z tego wynika ze macie rozliczyc
    sie jeszcze raz zeby doplacic US? nie, wszysto jest ok.
    ... zycze ci zeby tak bylo
    pozdrawiam ussr