  • 1. Data: 2008-01-07 22:18:38
    Temat: równoczesny wpis do kpir oraz eśt
    Od: "marek starucha" <r...@g...pl>

    Witajcie,
    jestem świeżo upieczonym DG-erem, mam więc pewną wątpliwość, którą logicznie
    potrafię rozwikłać, ale nie jestem pewien, czy zgodnie z literą prawa.
    Otóż kupiłem komputer w grudniu, który w styczniu przyjąłem w użycie i
    wpisałem do eśt.
    Moje zapisy więc powinny wyglądać tak:
    KPIR - w grudniu wydatek na komputer, który zapisuję, ale nie traktuję jako
    KUP.
    EŚT - wpisuję w styczniu, że towar nabyty w grudniu, ale w użyciu od
    stycznia. I mogę go zamortyzować od razu w styczniu w 100%, jako
    początkujący DG-er.

    Czy prawidłowo napisałem? CZy jest coś, czego nie uwzględniłem albo z czymś
    przesadziłem?
    Pozdrawiam
    marek

  • 2. Data: 2008-01-08 07:33:53
    Temat: Re: równoczesny wpis do kpir oraz eśt
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 07 Jan 2008 22:18:38 +0000, marek starucha napisał(a):

> [...]
    > Moje zapisy więc powinny wyglądać tak:
    > KPIR - w grudniu wydatek na komputer, który zapisuję, ale nie traktuję jako

    Nie ma potrzeby robienia takiego wpisu. Jesli sie bardzo upierasz, to wpisz
    wartość w kolumnie 15 a w 16 wyjaśnienie, że to ŚT.

    > EŚT - wpisuję w styczniu, że towar nabyty w grudniu, ale w użyciu od
    > stycznia. I mogę go zamortyzować od razu w styczniu w 100%, jako
    > początkujący DG-er.

    Zgadza się.

  • 3. Data: 2008-01-08 16:37:22
    Od: "marek starucha" <r...@g...pl>

    jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> napisał(a):

    > Nie ma potrzeby robienia takiego wpisu. Jesli sie bardzo upierasz, to wpisz
    > wartość w kolumnie 15 a w 16 wyjaśnienie, że to ŚT.

    wcale się upieram:)

    > Zgadza się.

    Dzięki za odpowiedzi!