  • 1. Data: 2004-05-16 22:10:56
    Temat: restrukturyzacja...
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    Witam
    Zapewne wszyscy ktorzy ubiegali sie o restrukturyzacje zobowiazan wobec ZUS
    i US maja juz decyzje.
    Zastanawiam sie czy wszyscy spelnili warunki...
    Tak z ciekawosci zapytam komu sie udalo, a komu nie?
    Rozpoczne liste i przyznam sie do 2 pozytywnych decyzji z US i jednej tez
    pozytywnej z ZUS

    pozdrawiam
    grzess

  • 2. Data: 2004-05-16 22:30:40
    Temat: Re: restrukturyzacja...
    Od: "ewka" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    ZUS
    > i US maja juz decyzje.
    > Zastanawiam sie czy wszyscy spelnili warunki...

    a można było tych warunków _nie_ spełnić?????
    wystarczyło zapłacić opłatę 15%, nie zrobić bieżących zaległości (albo
    złożyć zeznanie i wykazać duuuuużą nadpłatę a następnie skorygować je...) i
    przedstawić ble, ble na temat bieżącej informacji finansowej....
    chyba każdy mógł się załapać bo urzędasy będą teraz rozliczane z efektów
    restrukturyzacji, więc robili wszystko, żeby tylko wydawać decyzje pozytywne
    dla podatników...

    P.S jakim cudem dostałeś dwie decyzje z US? przecież wszystkie zaległości
    powinny być restrukturyzowane w jednym urzędzie - oj, wygląda mi to na
    stwierdzonko nieważności... ;-)

  • 3. Data: 2004-05-16 22:34:44
    Od: "hakan" <p...@p...fm>

    Użytkownik "grzess" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Tak z ciekawosci zapytam komu sie udalo, a komu nie?
    > Rozpoczne liste i przyznam sie do 2 pozytywnych decyzji z US i jednej tez

    jedna pozytywna z US, negatywna z ZUS bo nie zdazylismy wszystkiego wplacic.

    K.

  • 4. Data: 2004-05-16 22:43:08
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > a można było tych warunków _nie_ spełnić?????

    oczywiscie, ze mozna bylo nie spelnic...z roznych powodow

    > P.S jakim cudem dostałeś dwie decyzje z US?

    dwie firmy i dwie decyzje

    pozdrawiam
    grzess

  • 5. Data: 2004-05-17 05:15:31
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Mon, 17 May 2004 00:10:56 +0200, na pl.soc.prawo.podatki, grzess
    napisał(a):

> [...]
    > Tak z ciekawosci zapytam komu sie udalo, a komu nie?
    > Rozpoczne liste i przyznam sie do 2 pozytywnych decyzji z US i jednej tez

    Pozytywna z US - ale "wisi" do czasu rozpatrzenia sporu przez sad ( NSA -
    obecnie WSA ).

    --
    Mieczysław
    ----

  • 6. Data: 2004-05-19 20:40:41
    Od: Hrabia Mol <k...@t...pl_wytnij.to>

    Użytkownik grzess napisał:
    > Tak z ciekawosci zapytam komu sie udalo, a komu nie?
    POzytywna z US (pani dzwoniła regularnie i pilnowała mnie - chwała jej
    za to ;) )
    ZUS czekał dosłownie do ostatniego dnia ale też mnie zrestrukturyzował ;)
    Co ciekawe, widziałem już w tym roku jakis artykulik, że wielkiemu bratu
    nie podobają się te polskie restrukturyzacje i ma zamiar je oprotestować
    - ciekawe, czy byłoby to skuteczne, skoro decyzje umarzające zaległości
    wydane zostawały jeszcze w momencie istnienia suwerennego państwa.

    --