  • 1. Data: 2003-01-16 14:43:23
    Temat: refundacje
    Od: Sebastian MAJCHRZYK <s...@s...waw.pl>

    Jakie refundacje są przewidziane dla firm zatrudniających osoby
    niepełnosprawne (z funduszu PFRON)? Podobno jest zróżnicowanie -
    do i powyżej 25 osób zatrudnionych ogółem.

  • 2. Data: 2003-01-17 17:53:51
    Temat: Re: refundacje
    Od: m...@p...onet.pl

    > Jakie refundacje są przewidziane dla firm zatrudniających osoby
    > niepełnosprawne (z funduszu PFRON)? Podobno jest zróżnicowanie -
    > do i powyżej 25 osób zatrudnionych ogółem.

    Do 25 osób zatrudnionych - część wynagrodzenia odpowiadającą składce należnej
    od zatrudnionego na ubezpieczenie emerytalne (tj 9,76% - podstawy wymiaru
    składki) finansuje PFRON. Drugą częsć ubezpieczenia emerytalnego 9,76%(to co by
    płacił pracodawca)finansuje budżet państwa.
    Temat trochę długi i dobrze by było gdybyś zajrzał do ustawy z dn.27.08.1997 o
    rehabilitacji zawodowej oraz zatrudni.niepełnosprawnych(Dz. U.123, poz.776 ze
    zmian.)- art. 25.
    Pozdrawiam, Maris