  • 1. Data: 2005-06-22 20:10:18
    Temat: średnia ważona
    Od: "A." <A...@i...pl>

    Witam!
    Czy mogłabym prosić o wyjaśnienie poniżesz tabeli : (
    http://www.american.edu/ted/polish-cheese.htm : znajduje sie w połowie:
    Average weighted import tariffs in Poland ) średnia ważona importu - czyli
    jak mam to rozumieć? import z zawieszonym cłem i bez zawieszeń - tutaj rodzi
    sie kolejne pytanie kiedy cło jest zawieszone to powinno być więcej
    importowanych produktów a tu jest mnie , dlaczego?

    dziękuję serdecznie z góry

  • 2. Data: 2005-06-25 05:26:30
    Temat: Re: ?redniawa?ona
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik A. napisał:
> [...]
    > Average weighted import tariffs in Poland ) średnia ważona importu - czyli

    A nie czasem średnia ważona taryf importowych?

    pzdr

    Tomek

    OMNIXMAIL! Jesli masz telefon w sieci Era i dostep do WAP, to mozesz
    na komorce odbierac poczte ze wszystkich swoich kont poczty e-mail!
    OMNIXMAIL jest w Era Omnix: http://link.interia.pl/f1896