  • 1. Data: 2005-10-27 10:57:30
    Temat: [pyt]Deklaracja miesieczna VAT7-zakup bez mozliwosci odliczenia
    Od: " and" <a...@g...pl>

    Witam
    Czy w deklaracji VATowskiej VAT7 nalezy podawac (gdzie ew.) kwoty zakupow,
    ktore nie podlegaja odliczeniom? W moim przypadku chodzi tu gl. o zakup
    benzyny. Do tej pory wpisywalem tylko zakupy z ktorych moglem sobie odliczyc
    VAT. Jestem VATowcem i prowadze KPiR.

    bede wdzieczny za odpowiedz

    pozdrawiam

    and

  • 2. Data: 2005-10-27 12:24:56
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > benzyny. Do tej pory wpisywalem tylko zakupy z ktorych moglem sobie odliczyc

    Co do zakupu benzyny - wykazujesz w deklaracji kwotę podatku,którego nie
    odliczyłeś w specjalnej rubryce - 2 str deklaracji na dole .

    Pzdr-Kriss

  • 3. Data: 2005-10-27 13:25:23
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia 27 Oct 2005 14:24:56 +0200, Kriss napisał(a):

    > Co do zakupu benzyny - wykazujesz w deklaracji kwotę podatku,którego nie
    > odliczyłeś w specjalnej rubryce - 2 str deklaracji na dole .

    Tyle tylko że w deklracji VAT-7(9) już takiej rubryki nie ma :))
    A obowiązuje od września

    --
    Mieczysław
    ----

  • 4. Data: 2005-10-27 13:52:13
    Od: " and" <a...@g...pl>

    Mieczysław <m...@o...pl> napisał(a):
    > Tyle tylko że w deklracji VAT-7(9) już takiej rubryki nie ma :))
    > A obowiązuje od września

    no tak ale zeznania skladam od czerwca, benzyne kupowalem, ujmowalem w
    rejestrze VAT, wliczlem brutto w koszta, ale w VAT7 nie wpisywalem...
    mam pytac w US czy musze skladac jakies korekty w zwiazku z tym?
    Kwoty podatku jaka zaplacilem do US to nie zmienia, ale pewnie brak
    tej rubryczki moze mnie w razie kontroli drogo kosztowac, czy tak?
    Cos radzicie?

    pozdrawiam

    and

  • 5. Data: 2005-10-27 15:41:54
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Tyle tylko że w deklracji VAT-7(9) już takiej rubryki nie ma :))
    > A obowiązuje od września
    >

    > --
    > Mieczysław

    Fakt.