  • 1. Data: 2003-07-07 08:04:59
    Temat: przydrożny bar
    Od: "Edyta" <g...@N...gazeta.pl>

    Ponieważ mieszkam w małej wsi i szans na pracę nie mam rzadnych postanowiłam,
    że przy pobliskiej ruchliwej trasie otworzę mini-bar z całą masą potraw z
    grila i zimnymi napojami. Nie mam jednak pojęcia jak wygląda sprawa z
    podatkami, pozwoleniem, sanepidem, kasą fiskalną i innymi niespodziankami o
    których niestety nie mam zielonego pojęcia. Poradźcie mi proszę, od czego mam
    zacząć by móc pracować na siebie.

  • 2. Data: 2003-07-07 08:27:12
    Temat: Re: przydrożny bar
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Ponieważ mieszkam w małej wsi i szans na pracę nie mam rzadnych
    postanowiłam,
    > że przy pobliskiej ruchliwej trasie otworzę mini-bar z całą masą potraw z
    > grila i zimnymi napojami.

    Mala rada - kilka potraw, ale naprawde dobrych, a nie "cala masa".

  • 3. Data: 2003-07-07 17:06:43
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

    > postanowiłam,
    >
    > Mala rada - kilka potraw, ale naprawde dobrych, a nie "cala masa".

    Grill i zimne napoje !!!! - Twoi klienci beda dalej rzygali niz widzieli
    !!! - proponuje tez cos na cieplo wrzucic w menu (herbata, kawa).