  • 1. Data: 2002-07-23 14:07:38
    Temat: przeróbka na ciężarowy ?
    Od: "Krzysztof" <w...@h...com>

    Czy mogę przerobić samochód osobowy na ciężarowy we własnym zakresie, czy
    też muszę kupić samochód ciężarowy z homologacją który został już
    przerobiony w salonie.
    Bo taki mam problem - chciałem Seicento ale w salonie robią kratkę tuż za
    przednimi siedzeniami - a ja chciałem za tylnymi. Trochę to śmieszne ale tak
    chciałem obejść lukę w naszym prawie.

  • 2. Data: 2002-07-23 14:20:15
    Temat: Re: przeróbka na ciężarowy ?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Czy mogę przerobić samochód osobowy na ciężarowy we własnym
    zakresie,

    Możesz, ale czy stać cię na homologowanie we własnym zakresie?

    czy
    > też muszę kupić samochód ciężarowy z homologacją który został już
    > przerobiony w salonie.

    Chyba tak wyjdzie taniej.

> [...]
    tuż za
    > przednimi siedzeniami - a ja chciałem za tylnymi. Trochę to śmieszne

    Myślę, że na życzenie mogą wstawić
    Ci dwie kratki :-))

    CEZ

  • 3. Data: 2002-07-23 17:44:14
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    żeby samochód był _podatkowo_ uznany za ciężarowy
    musi mieć homologację wystaraną przez producenta
    lub importera, a nie dealera....

    pozdr
    KTP