  • 1. Data: 2002-01-15 13:59:49
    Temat: przelewy do US
    Od: "Małgorzatka" <m...@i...pl>

    Wiem, ze od nowego roku sa nowe druki przelewow do US.
    Chodzi tu tylko o wplaty gotowkowe?
    Czy ja nadal moge korzystac z internetowego konta bankowego realizujac te
    platnosci?
    Z gory dzieki,
    Malgorzatka

  • 2. Data: 2002-01-16 12:33:00
    Temat: Re: przelewy do US
    Od: <d...@p...onet.pl>

    > Wiem, ze od nowego roku sa nowe druki przelewow do US.
    > Chodzi tu tylko o wplaty gotowkowe?
    > Czy ja nadal moge korzystac z internetowego konta bankowego realizujac te
    > platnosci?

    Nowe wzory mialy obowiazywac od stycznia br, ale ich po prostu nie ma. W
    zwiazku z tym MF przesunal obowiazek ich wykorzystania o rok. Aktualnie
    zalecono, aby na starych formularzach umieszczac dokladne dane dot. wplat
    podatkowych: tytul wplaty, deklaracja, Nip itp. Nadal mozesz korzystac z
    elektronicznej formy przelewow, pamietajac o umieszczeniu na nich wymaganych
    przez US informacji. Nowe wzory beda obowiazywac od stycznia 2003 r. (jesli
    formularze zostana przygotowane wczesniej to do konca 2002 roku beda
    obowiazywaly zarowno nowe jak i stare druki)
    Pozdrawiam - didit

  • 3. Data: 2002-01-16 12:55:20
    Od: "Katarzyna Mikołajczyk" <K...@c...pl>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zalecono, aby na starych formularzach umieszczac dokladne dane dot. wplat
    > podatkowych: tytul wplaty, deklaracja, Nip itp.

    ???? Są w sklepach z drukami akcydensowymi. Bloczek ok. 4,20 brutto.
    Można prosić o podstawę prawną przesunięcia ich wykorzystywania?
    Kasia
    PS: ale faktem jest, że panie w urz. skarb. nie wiedziały o co ja w ogóle
    pytam :))

  • 4. Data: 2002-01-16 13:18:02
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Katarzyna Mikołajczyk" <K...@c...pl> wrote in message
    [...]
    > ???? Są w sklepach z drukami akcydensowymi. Bloczek ok. 4,20 brutto.

    Ale banki nie maja. Nikt im nie kazal zakupic, a maja obowiazek miec.
    (jakos tak to tlumacza)

    jest dzis w papierowej GP.
    moze jest na www.gp.pl

  • 5. Data: 2002-01-16 14:17:08
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > jest dzis w papierowej GP.

    jest, ale bez rzadnych odwolan

    http://www.gazetaprawna.infor.pl/online/artykul.html
    ?id_gpol=2112

    ania

  • 6. Data: 2002-01-17 12:20:12
    Od: "Krystyna" <k...@g...pl>

    skąd wiesz o tym przesunięciu? Nigdzie się z tym nie spotkałam.

    <1...@n...onet.pl>...