  • 11. Data: 2002-11-13 09:11:12
    Temat: Re: przelew do US
    Od: " Sark" <s...@N...gazeta.pl>

    pix <p...@w...pl> napisał(a):

    > W Inteligo jest specjalny formularz do US i wygląda na zgodny
    > z rozporzadzeniem.

    Teraz, tak :) jednak powyższy tekst dotyczy dortczy reakcji banków na pczątku
    tego roku a nie sytuacji obecnej d\gdy wiele z nich ma juz w swojejodercie
    formatkę elektronicznego przekazu (konta internetowe) zgodna z
    rozporządzeniem.

    Pozdr.

    Sark

  • 12. Data: 2002-11-13 09:13:37
    Od: " Sark" <s...@N...gazeta.pl>

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> napisał(a):

    > Gwoli ścisłości: to nie "banki olały", tylko szanowny
    > minister zobowiązał *podatników* to używania wzoru,
    > *zapominając zobowiązać banki* do wprowadzenia
    > tychże wzorów w obieg.
    > Nie tyle stare formatki "zostały zakazane", co
    > o nowych minister bankom...nie wspomniał (na czas) :]

    Widzę ze jesteś bliżej tych spraw niz ja :))

    Pozdr.

    Sark

  • 13. Data: 2002-11-13 17:04:01
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Nov 2002, Sark wrote:

> [...]
    >+ > Gwoli ścisłości: to nie "banki olały", tylko szanowny
    >+ > minister [...]
    >+ Widzę ze jesteś bliżej tych spraw niz ja :))

    Przejąłem się rozporządzeniem ministra :) i dziwiłem się że
    banki się NIE przejmują :)

    Pozdrowienia, Gotfryd