  • 1. Data: 2006-11-14 16:14:49
    Temat: przegrywanie kaset m.in. vhs na dvd w ramach prowadzonej DG
    Od: dEXTER <piekard_@_wp.pl>

    Witam,

    Nie mogę doszukać sie informacji dot. usługi związanej z
    przegrywanie/nagrywaniem danych na nośnikach takich jak płyty cd/dvd.
    Ktoś w naszym super kraju zaproponował, by taka usługa była rozliczana
    poprzez kasę fiskalna.

    Czy ktoś może to potwierdzić, ewentualnie dać odnośnik do jakiegoś
    adresu w Internecie?

    Dzieki,
    Robert

  • 2. Data: 2006-11-14 19:48:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Nov 2006, dEXTER wrote:

> [...]
    > poprzez kasę fiskalna.
    >
    > Czy ktoś może to potwierdzić, ewentualnie dać odnośnik do jakiegoś adresu w

    http://podatki.pl/akty/280306.htm
    Rejestracja darmowa, a to jest przepis w którym są słowa "płyt CD,
    DVD"...

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2006-11-15 10:40:17
    Od: dEXTER <piekard_@_wp.pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > http://podatki.pl/akty/280306.htm
    > Rejestracja darmowa, a to jest przepis w którym są słowa "płyt CD, DVD"...

    Po przeczytanie tekstu zawartego w tamtym linku, wydawało mi sie, ze
    niestety ale trzeba przegrywanie (danych) rozliczać kasa.
    A co jeśli dane nie sa strikte danymi, a materialem video? :)

    Da sie to jakos obejsc?

    Robert

  • 4. Data: 2006-11-16 00:03:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Nov 2006, dEXTER wrote:

    > A co jeśli dane nie sa strikte danymi, a materialem video? :)

    IMHO zapis o "danych" w formie: "*W TYM* kaset video" przesądzi
    interpretację że video to również "dane".
    Jakby video nie było traktowane jako dane, powinno być "oraz
    kaset video".

    > Da sie to jakos obejsc?

    Nie wiem. Chyba nie :(

    pzdr, Gotfryd