  • 1. Data: 2002-08-28 16:32:33
    Temat: proste pytanka
    Od: "jogurciarz" <cioochcia[n-o-s-p-a-m]@poczta.onet.pl>

    mam takie czysto teoretyczne pytanka

    przypuscmy ze sprowadze zza granicy towar wart 1000PLN a chcialbym sprzedac
    go w cenie 5000PLN

    - czy jest koniecznosc placenia cla?

    - ile na oko z tych 5 tysiecy zostanie mi w kieszeni, jesli chcialbym zrobic
    wszystko full-legal (wraz z zalozeniem firmy)

    - czy istnieje jakakolwiek mozliwosc sprzedazy bezposredniej tego towaru,
    tj. bez zgloszenia dzialalnosci gospodarczej

    pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz

    radek

  • 2. Data: 2002-08-28 18:37:02
    Temat: Re: proste pytanka
    Od: "Mario" <b...@b...com>

    a dlaczego nie chcialbys oclic tego towaru za tysiac PLN??? :)

    o ile jest to towar wskazujacy na przeznaczenie do DG
    --
    Pozdrawiam Mariusz

  • 3. Data: 2002-08-28 22:26:50
    Od: "jogurciarz" <cioochcia[n-o-s-p-a-m]@poczta.onet.pl>

    "Mario"

    > a dlaczego nie chcialbys oclic tego towaru za tysiac PLN??? :)
    >
    > o ile jest to towar wskazujacy na przeznaczenie do DG

    nie za bardzo rozumiem....