  • 11. Data: 2002-12-25 21:53:48
    Temat: Re: prosba
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 24 Dec 2002, Karol wrote:

    >+ Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> napisał
    [...]
    >+ > Ciekawe jak sobie ludzie dawali radę jak jeszcze nie było internetu?
    >+
    >+ Slawek, tyle lat to ludzie nie zyja :-)
    >+ Internet zawsze był :-))

    No tak, ale był bardziej elitarny.
    Nie każdy starożytny był kapłanem egipskim :)
    (przypomnę: czas propagacji przez cały Egipt: 15 minut. Obejrzeć
    na mapie - to jest większe od .pl :)) Do telneta się nie nadawało,
    ale do maila i newsów tak !

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 12. Data: 2002-12-28 02:38:46
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 21 Dec 2002 15:16:06 +0100, "Ola Mycha"
    <m...@n...spam> zakodował:
    >sprzedazy. Niestety osoba, ktora miala mnie doksztalcac, nie jest zbyt
    >chetna do tego, wiec musze robic to na wlasna reke. Nie wiem jednak od czego
    >zaczac.

    Podejście internetowe już znasz ;)
    A co do książek, to swego czasu świetnym wademecum "małego księgowego"
    była książka Alicji Dziuby-Burczyk "Rachunkowość podatkowa", ale nie
    wiem, czy jest jakieś aktualne wydanie. Naprawdę świetny przewodnik,
    jakie kwity, w jakiej kolejności, gdzie i jak wypełnić zakładając i
    prowadząc firmę.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775