  • 1. Data: 2004-08-19 13:15:38
    Temat: projekt strony WWW i VAT 7% ...
    Od: "bobee" <b...@v...pl>

    witam, troche pogrzebalem ale jednozancznie nie moge stwierdzic .... wiec
    jeszcze zasiegne moze Waszej opinii.

    sytuacja: dostje zlecenie na projekt i wykonanie witryny www, ustalone
    wynagrodzenie to powiedzmy 10 000 zl netto, klient prosi o rozbicie na dwie
    platnosci. Niby porsta sprawa gdyby nie fakt ze pierwsza fktura 5000 zl
    idzie z VATem 22% a druga mialabybyc na 7% ........ i tu powolanie na nowa
    ustawe o vacie

    "7% ...... usługi twórców i artystów wykonawców, w rozumieniu przepisów o
    prawie autorskim i prawach pokrewnych, wynagradzane w formie honorariów za
    przekazanie lub udzielenie licencji do praw autorskich lub praw do
    artystycznego wykonania, usługi związane z rekreacją i sportem z
    wyłączeniami m.in. usług związanych z taśmami wideo oraz z wszelkimi filmami
    reklamowymi i promocyjnymi czy też usług związanych z wyświetlaniem filmów i
    taśm wideo, wyświetlaniem filmów na innych nośnikach oraz filmów reklamowych
    i promocyjnych"

    pytanie czy ktos z Was cos takiego juz praktykowai i ew. jakie PKWiU wpisal
    i co w tytule za co placone ...

    dziekuej z gory za podpowiedzi co z tym fantem zrobic.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-08-19 15:23:49
    Temat: Re: projekt strony WWW i VAT 7% ...
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "bobee" <b...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > reklamowymi i promocyjnymi czy też usług związanych z wyświetlaniem filmów
    > taśm wideo, wyświetlaniem filmów na innych nośnikach oraz filmów

    u mnie w US czeski film. Zwróć uwagę że podobne "usługi twórców..." są także
    wymienione w załączniku dotyczącym stawki zw. z powołaniem PKWiU 9***
    Pani w Urzędzie nie potrafiła powiedzieć, kiedy stosować 7 a kiedy zw.

    Magdi