  • 1. Data: 2002-05-24 11:24:16
    Temat: programy komputerowe+sprzęt a leasing
    Od: "iwona" <i...@p...onet.pl>

    produkuje programy komputerowe, dodaje sprzęt i sprzedaję (jasna sprawa).
    dostalam propozycję od funduszy leasingowych na sprzedaz dla nich j.w. a oni
    dalej to leasinguja potencjalnym klientom. problem jak to się ma do
    programu, czy fundusz może być pośrednikiem w sprawie odsprzedania licencji
    czy program powinien być kupiony bezpośrednio u mnie przez klienta bez
    pośrednictwa funduszu. co w tej samej sytuacji gdybym chciała do tego dodać
    moduł fiskalny i sprzedawać funduszowi. mogę?

  • 2. Data: 2002-05-24 21:14:39
    Temat: Re: programy komputerowe+sprzęt a leasing
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 May 2002, iwona wrote:
    [...]
    >+ programu, czy fundusz może być pośrednikiem w sprawie odsprzedania licencji
    >+ czy program powinien być kupiony bezpośrednio u mnie przez klienta bez

    Jak dla mnie to moment zastanowienia: a np. Windows 1 szt. to się
    w Microsofcie kupuje, czy w sklepie który kupił u hurtownika który
    kupił u dystrybutora który byc może (;>) kupił u M$ ??

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (fakt, jakieś cyrki z przekazywaniem "praw" przez pośredników były - ale
    to dotyczyło tylko zakupu zagranicznego i chyba licencji nie obejmowało)