  • 11. Data: 2008-01-20 13:38:20
    Temat: Re: program do taxi
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 20 styczeń 2008 13:11
    (autor darsuch
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fmvdqm$6v3$1@news.onet.pl>):

    > "Specjalizacja" polegała by na tym że program ten wypełniał by za mnie
    > wszystkie papierki do skarbówki i zus oczywiście po podaniu mu
    > odpowiednich danych a
    > ja klikałbym tylko print , czyli najwyższy stopień lenistwa z mojej
    > strony
    > ;-)

    No i tak działają programy do ryczałtu, niezależnie czy taksiarskiego czy
    nie.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 12. Data: 2008-01-25 08:29:29
    Od: "JarY" <j...@p...onet.pl>

    > Pamiętaj - każdy kurs to dwadzieścia zł (średnio). Pojeździ od dziewiątej

    Chyba w wiekszych miastach. Bo w miastach do 100 tys ludzi , sredni kurs
    wychodzi okolo 9 złotych.
    Ile u Ciebie w miescie placi sie za wejscie i za km? U nas 3,6 zł za
    wejscie i 1,4zl za km

  • 13. Data: 2008-01-25 10:11:49

    Dnia 25-01-2008 o 09:29:29 JarY <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Chyba w wiekszych miastach. Bo w miastach do 100 tys ludzi , sredni kurs
    > wychodzi okolo 9 z?otych.
    > Ile u Ciebie w miescie placi sie za wejscie i za km? U nas 3,6 z? za
    > wejscie i 1,4zl za km

    W aglomeracjach/miastach > 100k na wejście 5-6zl za kilometr 2-3zł.

    pozdr,
    tommyz