  • 1. Data: 2004-12-14 18:36:34
    Temat: progi podatkowe
    Od: "Rodezjan" <r...@n...gazeta.pl>

    Czy ktos moze mi podac dokadnie gdzie sa "magiczne" granice. Bede jutro
    negocjowac wynagrodzenie i nie chce przeholowac,zeby nie stracic. Z gory
    dziekuje

  • 2. Data: 2004-12-14 21:29:49
    Temat: Re: progi podatkowe
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl>

    www.pit.pl

  • 3. Data: 2004-12-15 00:35:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 14 Dec 2004, Rodezjan wrote:

    >+ Czy ktos moze mi podac dokadnie gdzie sa "magiczne" granice. Bede jutro
    >+ negocjowac wynagrodzenie i nie chce przeholowac,zeby nie stracic.

    Ups... a co się straci ? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2004-12-15 07:01:50
    Od: "robkor" <r...@k...net.pl>

    > Ups... a co się straci ? ;)

    Jakby tak zarobić nie więcej niż 200 zł miesięcznie to by się nic nie
    straciło ;P
    Pozdrawiam
    robkor

  • 5. Data: 2004-12-15 09:51:25
    Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl>

    > Czy ktos moze mi podac dokadnie gdzie sa "magiczne" granice. Bede jutro
    > negocjowac wynagrodzenie i nie chce przeholowac,zeby nie stracic. Z gory
    > dziekuje

    Wyzszy prog podatkowy obowiazuje od kwoty "powyzej". Nie pamietam kwot
    dokladnie, ale jesli prog jest powyzej powiedzmy 35kzl, to zarabiajac
    rocznie powiedzmy (dochod, bez zusow, skladek, kosztow uzyskania przychodu
    itd) 37kzl, 40% placimy tylko od 2k powyzej 35k (i to najprawdopodobniej
    dopiero w ostatnim miesiacu roku, zalezy jak ci wyjdzie). Nic nie stracisz w
    ten sposob.
    --
    Olleo

  • 6. Data: 2004-12-15 15:05:39
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 15 Dec 2004, robkor wrote:
    [...]
    >+ Jakby tak zarobić nie więcej niż 200 zł miesięcznie to by się nic nie
    >+ straciło ;P

    ...no a co się straci jak się zarobi 250 zamiast 200 ? ;)
    Po prostu *nadwyżkę* budżet złupi i tyle.
    To tylko z ZUSem dla przedsiębiorców p.min. Haussner ma koncept
    łupania schodkowego" (kompletna głupota :> - żeby opłacało się
    komuś zarobić MNIEJ żeby zostało mu 150 zł, zakładając motywację
    "oszczędnościową").

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)