  • 1. Data: 2012-02-16 17:30:09
    Temat: pożyczka od rodziny
    Od: Kicer <...@...c>

    Witam

    chcialbym pożyczyć większą kwotę od osoby z poza mojej najbliższej rodziny
    (siostra matki).

    Czy poza złożeniem do US deklaracji PCC-1 (jeśli dobrze rozumiem), muszę
    dopełnić jeszcze jakichś obowiązków? Głównie mam tu na myśli umowę - czy
    takowa musi istnieć (w formie papierowej) i czy ma ona zdefiniowaną budowę?

    pozdrawiam

    ps pozwoliłem sobie na crosspost, bo nie wiem gdzie bardziej moje pytanie
    pasuje. Followup na pl.soc.prawo

    --
    Michał Walenciak
    gmail.com kicer86

  • 2. Data: 2012-02-16 17:46:08
    Temat: Re: pożyczka od rodziny
    Od: "news" <s...@m...com>

    przelwewm przelewem trzeba

    jk

  • 3. Data: 2012-02-16 18:53:07
    Temat: Re: po?yczka od rodziny
    Od: gierrro <g...@g...pl>

    W dniu 2012-02-16 18:46, news pisze:
    > przelwewm przelewem trzeba

    To już nawet pożyczenie gotówki jest niezgodne z prawem?

  • 4. Data: 2012-02-16 19:40:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/16/2012 11:46 AM, news wrote:
    > przelwewm przelewem trzeba

    a czemu? :) tak podchwytliwie pytam.

  • 5. Data: 2012-02-16 19:42:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/16/2012 12:53 PM, gierrro wrote:

    > To już nawet pożyczenie gotówki jest niezgodne z prawem?

    jest zgodne, tylko moze kosztowac cie mniej lub wiecej w zaleznosci od
    tego jak to zrobisz.