  • 1. Data: 2005-11-12 16:49:36
    Temat: pośrednictwo w Unii
    Od: "mazzi" <n...@o...pl>

    Witam, jestem VAT-owcem, prowadzę KPiR. Podpisałam umowę z firmą z Unii o
    świadczenie usługi pośrednictwa w sprzedaży. Jedna transakcja została juz
    przeprowadzona. Muszę wytawić dla firmy FA VAT. Czy wpisuję na niej wartość
    w PLN, czy w EUR oraz jaki wpisuję VAT? Proszę o pomoc...
    Mazzi

  • 2. Data: 2005-11-15 09:35:48
    Temat: Re: pośrednictwo w Unii
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "mazzi" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    wartość
    > w PLN, czy w EUR oraz jaki wpisuję VAT? Proszę o pomoc...

    a czego dokładnie dotyczy to pośrednictwo?

    pozdrawiam