  • 11. Data: 2011-01-10 15:37:25
    Temat: Re: podatek zamiast składki zdrowotnej
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/10/2011 5:45 AM, Maciek wrote:
    > Zlikwidują składki, podwyższą podatek dochodowy, a za rok, dwa składki
    > wrócą :->

    jak z opłatami za drogi,
    najpierw był podatek, potem wliczyli go w cenę benzyny, a potem zrobili
    winiety tłumacząc, że jakiś podatek na drogi musi być, bo to nie po
    europejsku, zeby bylo za darmo.
    teraz znowu go wliczą "w drogi" w postaci opłat za przejechane
    kilometry, a za jakiś czas ktos wpadnie na pomysł winiet, tłumaczać, ze
    jak samochody nie jeżdżą to opłat nie ma, a drogi utrzymywać trzeba cały
    rok niezależnie od ruchu.

  • 12. Data: 2011-01-10 15:46:38
    Od: Fenix <f...@y...com>

    On 10 Sty, 13:54, "dK" <c...@w...pl> wrote:
    > Nie ma szczegółów. A co ze składką/podatkiem w przypadku, gdy wyliczonego
    > podatku brakuje na pełną składkę?

    Przy niskich przychodach (powiedzmy 1000 zl miesiecznie) podatku
    dochodowego
    nie placi sie chyba wcale?

    Znajomy, ktory ma firme od 7 miesiecy (na KPiR) osiaga mniej wiecej
    takie skromne dochody
    co miesiac i powiedzial mi ze do tej pory nie zaplacil ani zlotowki
    podatku dochodowego.

  • 13. Data: 2011-01-10 16:23:57
    Od: Fenix <f...@y...com>

    On 10 Sty, 16:46, Fenix <f...@y...com> wrote:

> [...]
    > takie skromne dochody
    > co miesiac i powiedzial mi ze do tej pory nie zaplacil ani zlotowki

    Chodzi mi tylko o to skad panstwo bedzie mialo pieniadze na
    leczenie obywateli, skoro wielu przedsiebiorcow placi miesiecznie 0 zl
    podatku dochodowego?
    W ich przypadku skladka zdrowotna wynosic przeciez bedzie 0 zl.

  • 14. Data: 2011-01-10 16:29:54
    Od: Fenix <f...@y...com>

    On 10 Sty, 12:51, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > By żyło się lepiej!
    >
    > Choć do tego czasu socjalistyczne gospodarki i Polski, i USA mogą
    > zbankrutować, czego sobie i innym życzę
    >
    > http://finanse.wp.pl/kat,102634,title,Dlug-USA-wieks
    zy-limit-lub-bedz...

    > --
    > Liwiusz

    A u nas poki co "zabawa" trwa w najlepsze:

    "W administracji publicznej, zamiast cięcia etatów, przybędzie ich 30
    tysięcy - pisze "Dziennik Gazeta Prawna". To skutki skierowania przez
    prezydenta ustawy o redukcji zatrudnienia w administracji rządowej do
    Trybunału Konstytucyjnego."

    http://finanse.wp.pl/kat,104132,title,Armia-urzednik
    ow-bedzie-jeszcze-wieksza,wid,13016465,wiadomosc.htm

    Chyba nie ma innego wyjscia - tylko tak jak piszesz -gospodarka musi
    zbankrutować.

  • 15. Data: 2011-01-10 16:59:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-10 17:29, Fenix pisze:

> [...]
    > tysięcy - pisze "Dziennik Gazeta Prawna". To skutki skierowania przez
    > prezydenta ustawy o redukcji zatrudnienia w administracji rządowej do

    Czegoś tu nie rozumiem, czy do zwolnienia urzędnika potrzebna jest ustawa?

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2011-01-10 17:13:40
    Od: Fenix <f...@y...com>

    On 10 Sty, 17:59, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Czego tu nie rozumiem, czy do zwolnienia urz dnika potrzebna jest ustawa?

    Na to wychodzi.

  • 17. Data: 2011-01-10 18:33:28
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2011-01-10 16:46, Fenix pisze:

> [...]
    > takie skromne dochody
    > co miesiac i powiedzial mi ze do tej pory nie zaplacil ani zlotowki

    bo jest na skali i do pewnej kwoty jest zwolenienie (cos kolo 3 tys )

  • 18. Data: 2011-01-10 19:24:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-10 19:33, Kotlet pisze:

    > bo jest na skali i do pewnej kwoty jest zwolenienie (cos kolo 3 tys )

    Tylko nie wiem, czy to taki dobry interes prowadzić DG i z trudem
    przekraczać kwotę wolną. Nic tylko pozazdrościć, jaki oszczędny typ :)

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2011-01-10 20:14:34
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Fenix" <f...@y...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
    On 10 Sty, 13:54, "dK" <c...@w...pl> wrote:

    >Znajomy, ktory ma firme od 7 miesiecy (na KPiR) osiaga mniej wiecej
    >takie skromne dochody
    >co miesiac i powiedzial mi ze do tej pory nie zaplacil ani zlotowki
    >podatku dochodowego.

    No bo obniza o zdrowotna. Gdyby skladki zdrowotnej nie bylo, to by juz
    pewnie zaplacil

    Pozdrawiam
    SDD

  • 20. Data: 2011-01-10 22:02:11
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2011-01-10 13:22, Liwiusz pisze:
    > Tak. Tak samo jak, żyjąc w ZSRR, czy PRL, życzyłbym sobie ich bankructw,
    > ponieważ jest to warunek niemal konieczny, to przeprowadzenia zmian na
    > lepsze.
    Ok, tylko pewnie chciałbyś jeszcze, żeby to bankructwo przebiegło jakoś
    tak łagodnie - bez rewolucji, krwi na ulicach, czy innej wojny domowej?
    Niestety nigdy nie ma gwarancji, że nie skończy się to sytuacją gorszą
    niż obecna.

    Maciek