  • 1. Data: 2002-02-02 21:10:58
    Temat: podatek od samachodu firmowego
    Od: "Janusz D" <b...@p...pl>

    Koeżanki i koledzy, podobno do 15 lutego należy zapłacić podatek od
    posiadania samochodu słuzbowego (firmowego). Wiem, że do tej pory był takowy
    podatek dotyczący jednak samochodów ciężarowych o tonażu powyżej (i tu nie
    pamietam) iluś ton.
    Czy coś sie zmieniło w tej materii, czy posiadacze sam cięzarowych
    (kratkowych) też muszą płacić.\
    Będę wdzięczny za informacje.

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 2. Data: 2002-02-03 10:56:15
    Temat: Re: podatek od samachodu firmowego
    Od: <d...@p...onet.pl>

    > Koeżanki i koledzy, podobno do 15 lutego należy zapłacić podatek od
    > posiadania samochodu słuzbowego (firmowego).
    ????
> [...]
    > pamietam) iluś ton.
    > Czy coś sie zmieniło w tej materii, czy posiadacze sam cięzarowych

    Prawdopodobnie masz na myśli podatek od środków transportu, którego termin
    zapłaty I raty przypada na 15 lutego. Ale dotyczy on:
    1)samochodów ciężarowych o ładowności od 2 ton do 12 ton,
    2)samochodów ciężarowych o ładowności powyżej 12 ton,
    3)ciągników siodłowych i balastowych,
    4) przyczep i naczep o ładowności powyżej 5 ton, z wyjątkiem wykorzystywanych
    na cele rolnicze przez podatnika podatku rolnego,
    5) autobusów.
    Jeśli posiada się pojazd, który mieści się w którejś z wymienionych kategorii -
    trzeba zapłacić.
    Pozdr. Aneta