  • 1. Data: 2006-11-03 07:12:10
    Temat: podatek od mieszkania
    Od: "Michał" <c...@t...cy(rot13)>

    Witam, mój ojciec chce przenieść głównego najemcę mieszkania na mnie
    (syna-mieszkam w nim od urodzenia,nie posiadam prawa do zadnego innego
    lokalu).Mieszkanie nie jest własnościowe, zmieni się główny najemca oraz
    zostaną przepisane wkłady ojca na mnie.Jak jest z podatkiem w takim wypadku
    ?
    Z góry dziękuje za pomoc.

  • 2. Data: 2006-11-03 08:59:22
    Temat: Re: podatek od mieszkania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 3 Nov 2006, Michał wrote:

    > Witam, mój ojciec chce przenieść głównego najemcę mieszkania na mnie
    [...]
    > zostaną przepisane wkłady ojca na mnie.

    Hm...
    Gdybam, ale mi wychodzi że możesz pisać nie o "przepisaniu głównego
    najmcy" (zamiana strony umowy najmu IMO nie powoduje jakichś
    artefaktów podatkowych) ale o przekazaniu spółdzielczego lokatorskiego
    prawa do mieszkania.
    Dobrze gdybam?

    pzdr, Gotfryd