  • 1. Data: 2006-04-26 22:05:16
    Temat: podatek od dofinansowania do studiów
    Od: "ppm" <p...@o...pl>

    jestem nauczycielem i studiuję podyplomowo, dostałem dofinansowanie z pracy
    do studiów z którego potrącono mi podatek, czy jest to zgodne z prawem,
    przecież dofinansowanie nie jest moim dochodem.

  • 2. Data: 2006-04-27 02:38:59
    Temat: Re: podatek od dofinansowania do studiów
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    ppm wrote:
    > jestem nauczycielem i studiuję podyplomowo, dostałem dofinansowanie z pracy
    > do studiów z którego potrącono mi podatek, czy jest to zgodne z prawem,
    > przecież dofinansowanie nie jest moim dochodem.

    a czym jak nie dochodem?

  • 3. Data: 2006-04-27 08:03:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 27 Apr 2006, ppm wrote:

    > jestem nauczycielem i studiuję podyplomowo, dostałem dofinansowanie z pracy
    > do studiów z którego potrącono mi podatek, czy jest to zgodne z prawem,
    > przecież dofinansowanie nie jest moim dochodem.

    1. miałeś zapłacić za studia
    2. ktoś zapłacił za ciebie
    3. twierdzisz że nic nie dostałeś no bo nie dostałeś "do ręki"

    Tak mamy rozumieć czy źle czytamy? ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2006-04-28 08:16:39
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > 1. miałeś zapłacić za studia
    > 2. ktoś zapłacił za ciebie
    > 3. twierdzisz że nic nie dostałeś no bo nie dostałeś "do ręki"
    >
    > Tak mamy rozumieć czy źle czytamy? ;)

    Eee... czy aby w ustawie nie ma wyłączenia?
    Będę miała chwile to sprawdzę..
    Na pewno JAKIEŚ wyłaczenie na finansowanie dokształcania pracownika jest.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2006-04-29 19:49:25
    Od: "Paulus" <p...@t...pl>

    W wiadomosci: e2oqrj$42j$...@a...news.tpi.pl,
    ppm <p...@o...pl> napisal:

    > jestem nauczycielem i studiuję podyplomowo, dostałem dofinansowanie z
    > pracy do studiów z którego potrącono mi podatek, czy jest to zgodne z
    > prawem, przecież dofinansowanie nie jest moim dochodem.

    Dochodem jest, ale dochodem zwolnionym od podatku dochodowego (art 21 ust 1
    pkt 90 updof).

    --
    Pozdrawiam, Paulus
    "Palenie kobiet w ciąży deformuje palce dzieci"- ONET