  • 1. Data: 2003-09-15 18:56:14
    Temat: podatek od czynności cywilnoprawnych
    Od: "Robert" <d...@p...onet.pl>

    społka cywilna dwu wspolnikow
    wnosza wklady po 2x 1000 zl
    gdzie zaplacic podatek od czynnosci cywilnoprawnych k
    w urzedzie pod ktory terenowo podlega spolka ?
    kazdy ze wspolnikow w swoim urzedzie ??
    robert

  • 2. Data: 2003-09-15 19:06:37
    Temat: Re: podatek od czynności cywilnoprawnych
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <d...@p...onet.pl> napisał
    > społka cywilna dwu wspolnikow
    > wnosza wklady po 2x 1000 zl
    > gdzie zaplacic podatek od czynnosci cywilnoprawnych k
    > w urzedzie pod ktory terenowo podlega spolka ?
    > kazdy ze wspolnikow w swoim urzedzie ??

    w US właściwym dla siedziby spółki

  • 3. Data: 2003-09-15 23:14:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 15 Sep 2003, Robert wrote:

    >+ społka cywilna dwu wspolnikow
    >+ wnosza wklady po 2x 1000 zl
    >+ gdzie zaplacic podatek od czynnosci cywilnoprawnych k
    >+ w urzedzie pod ktory terenowo podlega spolka ?
    >+ kazdy ze wspolnikow w swoim urzedzie ??

    Ykhm... zaraz się okaże że dziś zdążyłem całą PCC
    przecytować :] (sugestia: jest sobie isip.sejm.gov.pl
    i ten tego... się marnuje... ;))
    +++++
    Art. 12. 1. Organem podatkowym właściwym miejscowo ...
    3) od umowy spółki - urząd skarbowy właściwy ze względu
    na siedzibę spółki,
    -----

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2003-09-16 07:59:09
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > 3) od umowy spółki - urząd skarbowy właściwy ze względu
    > na siedzibę spółki,

    Takie odpowiedzi ciesza moje oko. Pozdrawiam
    Adam