  • 1. Data: 2002-06-30 14:01:05
    Temat: podatek Vat od pośrednictwa pracy
    Od: "rafal" <r...@p...onet.pl>

    Witam

    mam takie pytanie jaka stawka podatku Vat jest przy działalności
    związanej z doradzctwem personalnym?

    za odpowiedzi dziękuję

    rafał

  • 2. Data: 2002-06-30 16:10:27
    Temat: Odp: podatek Vat od pośrednictwa pracy
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik rafal <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afn30f$1sqq$...@p...acn.pl...

    > mam takie pytanie jaka stawka podatku Vat jest przy działalności
    > związanej z doradzctwem personalnym?

    1). zdecyduj sie, czy mowisz o posrednictwie pracy (topic) (wymagana
    koncesja Ministra Pracy i zakaz pobierania oplat) czy o doradztwie
    personalnym (tresc Twojego maila).

    2). Nie znalazlem doradztwa personalnego na liscie zwolnien i specjalnych
    stawek VATu (zal. 1, 2 i dalsze Ustawy o PTU), sadze wiec, ze normalne 22%.

    --

    pozdrawiam,

    glos

  • 3. Data: 2002-06-30 18:59:04
    Temat: Re: podatek Vat od pośrednictwa pracy
    Od: "rafal" <r...@p...onet.pl>

    Witam

    22%.

    jest to zdecydowanie doradzctwo personalne a dokładniej chodzi mi o
    doradzctwo
    w zakresie właściwego doboru opiekunek do dzieci i "gosposi"
    Nie wiem jaka powinna być stawka Vat odprowadzana od prowizji ustalanej
    procentowo od deklarowanego wynagrodzenia miesięcznego.
    Czy to 22% czy może inna stawka.?

    Rafał