  • 1. Data: 2004-01-13 00:41:11
    Temat: platnik - hasla - rozwiazanie
    Od: Marcin Gryszkalis <m...@f...pl>

    Witam

    Mysle, ze kilka osob moze to zainteresowac.
    Na stronie http://platnik.fork.pl umiescilem kilka informacji
    dotyczacych hasel w nowym platniku (5 i 6). Sa tam tez skrypty
    pozwalajace odkodowac i zakodowac haslo w formacie uzywanym
    przez program platnika (czyli np. odzyskac zapomniane haslo).

    Przy okazji - co do problemu z instalacja platnika 6 objawiajacym
    sie komunikatem "110-1-2004 is not a valid date." - dzieje sie tak
    dlatego, ze przy instalacji do listy "starych" hasel na pozycji
    Adm1 wpisywana jest zepsuta data instalacji i potem platnik nie
    potrafi jej odczytac. Rozwiazaniem (prostszym od przestawiania zegara
    w komputerze i reinstalacji) jest wpisanie do
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\PROKOM Software SA\Płatnik\6.01.001\Admin\Adm1
    jakies poprawnej daty (zakodowanej), np. '1-1-2004' - w postaci zakodowanej
    to 'uwtstvxorstwmnrm'.

    pozdrawiam
    --
    Marcin Gryszkalis
    jabber jid:m...@c...pl

  • 2. Data: 2004-01-13 10:24:49
    Temat: Re: platnik - hasla - rozwiazanie
    Od: "EMPI" <e...@p...onet.pl>

    Hej !

> [...]
    > pozwalajace odkodowac i zakodowac haslo w formacie uzywanym
    > przez program platnika (czyli np. odzyskac zapomniane haslo).

    Super !

    Ja dodam od siebie jeszcze, że można zwalczyć upierdliwe wymuszanie zmiany
    hasła
    co miesiąc ustawiając w kluczu:
    HKLM\SOFTWARE\PROKOM Software SA\Płatnik\6.01.001\Parametry\LimitHasła
    większa liczbę dni ważności hasła (domyślnie jest 30).

    Marek

  • 3. Data: 2004-01-13 12:34:34
    Od: "JanS" <j...@p...onet.pl>

    Jesteś WIELKI!!

  • 4. Data: 2004-01-13 14:55:13
    Od: "Rafal S." <d...@w...pl>

    Chyle czola Panie Marcinie

    RaFaL

  • 5. Data: 2004-01-13 17:42:22
    Od: "Ryszard G." <rysgar@ SPAM wp.pl>

    Użytkownik "Marcin Gryszkalis" <m...@f...pl> napisał

    [ ]

> [...]
    >pozwalajace odkodowac i zakodowac haslo w formacie uzywanym
    >przez program platnika (czyli np. odzyskac zapomniane haslo).

    Brawo !
    Chociaż jedną upierdliwość płacznika mamy z głowy :)

    pozdrawiam
    Ryszard

  • 6. Data: 2004-01-17 20:34:47
    Od: kajacek <j...@p...onet.pl>

    EMPI wrote:
> [...]
    > HKLM\SOFTWARE\PROKOM Software SA\Płatnik\6.01.001\Parametry\LimitHasła
    > większa liczbę dni ważności hasła (domyślnie jest 30).

    super, dzieki, nareszcie jakas pomyslna wiadomosc w sprawie "placznika"

    pozdrawiam