  • 1. Data: 2003-06-14 08:38:25
    Temat: platnik ekektroniczny - pomoc
    Od: "n...@w...pl" <n...@c...pl>

    Witam

    Mam taka sytuacje.
    W kwieniu zainstalowalem Przekaz elektroniczny po zarejestrowaniu wszystkich
    wnioskow wysylalem domumenty do ZUS.
    Ostatnio wysylalem w maju i wszystko bylo OK

    Dzis wlanczam program i dostaje komunikat "Brak ważnego Certyfiketu Punktu
    Rejestracji". Pobralem wymieniony plik i dalej to samo.

    Jak sobie z tym poradzić, przeinstalwalem program wybierajac funkcje napraw
    , ale nic nie pomoglo .

    Porsze o rade co jeszcze mam zrobic i czy ktos mial podobna sytuacje

    pp

  • 2. Data: 2003-06-14 11:17:12
    Temat: Re: platnik ekektroniczny - pomoc
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "n...@w...pl" <n...@c...pl> wrote in message
> [...]
    napraw
    > , ale nic nie pomoglo .
    >
    > Porsze o rade co jeszcze mam zrobic i czy ktos mial podobna sytuacje

    wejdź w certyfikaty i usuń ten stary nieważny.
    na liście będziesz widział dwa certyfikaty (lub więcej) twojego punktu
    rejestracji.
    Wywał wszystkie nieważne pozostawiając tylko ten jeden aktualny.

  • 3. Data: 2003-06-14 15:46:17
    Od: "Krzysztof Kowaluk" <c...@g...com.pl>

    http://cc.unet.pl/

    --