  • 11. Data: 2006-12-03 20:22:54
    Temat: Re: placic podatek czy nie placic
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "t" <r...@o...pl> wrote in message
    news:op.tjzwktqs5o25xk@unknown.mshome.net...

    > Zobacz do ustaw: Kodeks Wykroczeń i Kodeks Karny Skarbowy.
    >
    > Powiem szczerze że nie wiem czy tutaj jest sens cokolwiek robić,
    > ewentualne sankcje za takie coś duże nie będą, a szanse na wpadke b. małe.
    > No chyba że jakiś UKSowiec właśnie namierza Twoje IP :)

    Ewentualne sankcję to będą razem z odsetkami. I wystarczy, żeby już na
    starcie sie nie opłacało.

  • 12. Data: 2006-12-03 20:25:20
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 03-12-2006 o 21:20:25 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > "t" <r...@o...pl> wrote in message

    > ryzykowne za?o?enie.

    Niby tak, ja w swojej DG nie kombinuje bo nie chcę potem 5 czy 10 lat
    czekać aż moja koljka minie.
    Ale chłopaki zrobili sobie zawody, dla zdrowia, w ruch idzie 40zł,
    jakby to mieli formalizować to by życie im obrzydło.
    Wejdź do którejkolwiek szkoły z mini-ligą to zobaczysz że kasa tego rzędu
    wszędzie idzie w ruch i nikt się nie przejmuje jakimiś podatkami.

    pozdrawiam

  • 13. Data: 2006-12-03 20:31:47
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "t" <r...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > Ale chłopaki zrobili sobie zawody, dla zdrowia, w ruch idzie 40zł,
    > jakby to mieli formalizować to by życie im obrzydło.

    A co ja na to poradzę.

    > Wejdź do którejkolwiek szkoły z mini-ligą to zobaczysz że kasa tego rzędu
    > wszędzie idzie w ruch i nikt się nie przejmuje jakimiś podatkami.

    A to nie jest żadne usprawiedliwienie.

  • 14. Data: 2006-12-03 20:37:13
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 03-12-2006 o 21:31:47 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > "t" <r...@o...pl> wrote in message

    > A co ja na to poradz?.

    A nic nie mówię że masz coś poradzić

    > A to nie jest ?adne usprawiedliwienie.

    Upsrawiedliwienie nie, ale uspokojenie jest :)

  • 15. Data: 2006-12-03 20:42:46
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 03-12-2006 o 21:22:54 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > "t" <r...@o...pl> wrote in message

    > Ewentualne sankcj? to b?d? razem z odsetkami. I wystarczy, ?eby ju? na
    > starcie sie nie op?aca?o.

    Uszczuplenie rzędu minimalnego(19%*40zł=8zł), leciutkie wykroczenie.
    Oni nie zarabiają więc nie grozi im szacowanie przychodów tylko ew sankcje
    za nieodprowadzneie
    podatku. Sznsa na wpadke tez malutka, do tego mozliwe ze sedziowie sami
    powinni sieopodatkowac,
    a juz dam glowe ze nie wiedza jak to ma wygladac formalnie wiec tez nie
    beda chcieli sie wkopac.
    Jesli to można jakoś prosto zalegalizować to jasne że legalizacja(nie wiem
    pod jakie
    przepisy podlega takie coś), ale jesli trzeba tutaj sterte papierów
    przerzucać to
    IMVHO gra nie warta świeczki.

  • 16. Data: 2006-12-04 03:25:28
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "t" <r...@o...pl> wrote in message

    > Upsrawiedliwienie nie, ale uspokojenie jest :)

    a z tym to do psychologa.

  • 17. Data: 2006-12-04 03:28:38
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "t" <r...@o...pl> wrote in message

    > Uszczuplenie rzędu minimalnego(19%*40zł=8zł), leciutkie wykroczenie.

    razy ilość sędziów, razy ilośc meczy.

> [...]
    > za nieodprowadzneie
    > podatku. Sznsa na wpadke tez malutka, do tego mozliwe ze sedziowie sami

    a niby jak? Sędzia ma DG pod nazwą sędzia?

    > a juz dam glowe ze nie wiedza jak to ma wygladac formalnie wiec tez nie
    > beda chcieli sie wkopac.

    no właśnie, dlatego w lutym zapytają się gdzie jest pit?

> [...]
    > pod jakie
    > przepisy podlega takie coś), ale jesli trzeba tutaj sterte papierów

    tylko, żeby potem w przyszłym roku nie było postów pod hasłem ratunku jak
    się z tego wykręcić.

  • 18. Data: 2006-12-04 08:10:08
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 04-12-2006 o 04:28:38 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > "t" <r...@o...pl> wrote in message

    > razy ilo?ae s?dziów, razy ilo?c meczy.

    Zważywszy na ile osób to się rozkłada i przez ile lat góra nie wieszczę
    tutaj
    klęski.

    > a niby jak? S?dzia ma DG pod nazw? s?dzia?

    A niby jak dostniesz np kase zza granicy albo jesteś artystą to musisz
    mieć DG
    żeby płacić za siebie podatek? A jeśli dwie osoby bez DG podpiszą zlecenie
    to kto płaci podatek od tego?

    > no w?a?nie, dlatego w lutym zapytaj? si? gdzie jest pit?

    Najpierw mi powiedz jako co taka działalność się kwalifikuje wg ciebie.

    > tylko, ?eby potem w przysz?ym roku nie by?o postów pod has?em ratunku jak
    > si? z tego wykr?ciae.

    Jeśli będą to nie musisz odpowiadać na nie. A goście przecież rozumy mają
    i sami zdecydują co robic. Ja naświetlam tylko ew sankcje(a raczej ich
    brak).
    Ostatecznie każdy odpowiada za siebie.

    pozdrawiam

  • 19. Data: 2006-12-04 09:46:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 3 Dec 2006, 5groszy wrote:

    > Witam!
    >
    > Zalozylismy sobie Uczniowski Klub Sportowy w jakiejs tam dyscyplinie. Co
    > jakis czas przyjezdzaja sedziowie ktorzy zostawiaja tak zwane delegacje. Sa
    > na nich kwota netto jaka im placimy i wszystkie inne dane. Nikt od nas z
    > klubu nic na nich nie podpisuje, dodatkowo jest to tez jedyna kopia tych
    > delegacji, sedizowie nie biora ze soba zadnego xero czy cos takiego, czasami
    > nawet zdarza im sie w ogole przyjechac bez delegacji.
    > I teraz pytanie, czy jakos jest to do sprawdzenia ze nie zaplacilsimy od nich
    > podatku??

    A ja sobie czytam wątek, czytam... o tych wykroczeniach, KKS, pytaniach
    o PIT i innych takich.
    I włos mi się wirtualnie jeży na łysinie ;>

    Powiedzcie mi, kto z zacięciem wsadzający do więzienia sędziów, klub
    i wszystkich dookoła, powiedział na początek że koszty delegacji
    (a raczej ich zwrot) są dochodem?
    Widzę wyraźnie słowo "delegacja" - nic nie widzę o wynagrodzeniu.
    Przyznam że na księgologii klubów znam się jak na PK w ogóle,
    czyli jak już pisałem - jak kot na kwaśmym mleku ;)
    Ale... ale żeby delegacje były PRZYCHODEM?
    Na pewno są?

    Mogę poprosić o komentarz?

    > W koncu jedyna wersje delegacji mamy my

    Pracownicy, prezesi, zleceniorbiorcy którym firmy "oraz osoby prawne
    i inne instytucje" rozliczają delegacje (znaczy nie rozliczają ich
    sobie sami) i wszyscy podobni, nie prowadzący ksiąg/KPiR, którzy zbierają
    pracowicie *własne* delegacje (przedstawione celem uzyskania zwrotu
    kosztów) - WYSTĄP!
    Ta delegacja przydaje się do zaliczenia w koszty.
    I nie dziwiłoby mnie pytanie czy (i jak) klub może uznać ją za koszt.

    Ale żeby ktoś miał potrzebować kopii??
    Jestem w lekkim szoku!

    > jesli im nie wyslemy an
    > koniec roku pitu od nas to po prostu beda miec dochod nieudokementowany.

    A to *jest* dochód?
    Tak, wszystko co się otrzymuje i nie wynika z przepisów prawa że to coś
    nie jest dochodem - jest dochodem, prawda.
    Ale dla "zwrotu kosztów" parę przepisów jest!

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2006-12-04 13:19:18
    Od: "turczy" <t...@i...kermit.pl>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0612041036020.3132@athlon64...

    > Powiedzcie mi, kto z zacięciem wsadzający do więzienia sędziów, klub
    > i wszystkich dookoła, powiedział na początek że koszty delegacji
    > (a raczej ich zwrot) są dochodem?
    > pzdr, Gotfryd

    I masz rację, ale chłopaki sportowcy prawdopodobnie płacą diety :)
    Ja osobiście bawię się w sędziowanie sporadycznie i zawsze jest dieta +
    zwrot kosztów dojazdu.
    Oczywiście dostaję w lutym zwyle kilka-kilkanaście pitów 8b które ujmuje w
    zeznaniu rocznym, co jest troche upierdliwe bo związki i kluby sportowe
    potrafią się mylić w tych pitach a juz nagminne jest dostarczanie ich w
    marcu co zostawia mało czasu na poprawki i zazwyczaj musze się rozliczac na
    ostatni dzwonek
    Arek