  • 1. Data: 2007-02-09 22:45:48
    Temat: pl.soc.prawo.podatki.pregierz
    Od: t <r...@o...pl>

    Może ktoś kto siedzi w usenecie i wie co gdzie i jak, sprawi nową grupę,
    dedykowaną do publiczngo chłostania osło-ministrów i piętnowania ich
    wyczynów?
    Może taki skomasowany, precyzyjny atak na najbardziej bzdurne przepisy
    odbije sie gdzieś echem.

    pozdr

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne

  • 2. Data: 2007-02-09 23:14:19
    Temat: Re: pl.soc.prawo.podatki.pregierz
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 9 Feb 2007, t wrote:

    > Może taki skomasowany, precyzyjny atak na najbardziej bzdurne przepisy odbije
    > sie gdzieś echem.

    Prawdę mówiąc MF wystawiło jakąś "stronę na zgłaszanie wniosków" i pewnie
    mało komu się chciało je sformułować ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2007-02-09 23:19:45
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 10-02-2007 o 00:14:19 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Prawdę mówiąc MF wystawiło jakąś "stronę na zgłaszanie wniosków" i
    > pewnie
    > mało komu się chciało je sformułować ;)

    A nie chodzi mi o wnioski tylko o krytykę :)

  • 4. Data: 2007-02-10 02:14:49
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "t" <r...@o...pl> wrote in message
    > Może ktoś kto siedzi w usenecie i wie co gdzie i jak, sprawi nową grupę,
    > dedykowaną do publiczngo chłostania osło-ministrów i piętnowania ich
    > wyczynów?

    Do dzieła.

    http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl#nowe_grupy

  • 5. Data: 2007-02-10 11:46:16
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    t <r...@o...pl> w

    > Może ktoś kto siedzi w usenecie i wie co gdzie i jak, sprawi nową grupę,

    Nie tak łatwo...

    > dedykowaną do publiczngo chłostania osło-ministrów i piętnowania ich
    > wyczynów?

    pl.pregierz nie wystarczy?

    > Może taki skomasowany, precyzyjny atak na najbardziej bzdurne przepisy
    > odbije sie gdzieś echem.

    podatki, odatki, datki, atki, tki, ki, i... ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2007-02-10 11:49:38