  • 1. Data: 2004-03-19 09:18:14
    Temat: pit5L_poz23(straty)
    Od: "Asia Kopiczyńska" <a...@i...pl>

    Witam,

    Musze wypelnic PIT-5L i tam jest w części D poz. 23 (straty z lat ubiegłych
    z uwzgledniem art. 3ustawy z dnia 11 sierpnia 2001 r.).
    Czy tam moge wpisac moje straty z mojej dotychczaswoej działalności?
    Jak wpiasc jesli mam straty za 2002 i 2003?

    Pozdrawiam
    Aśka

  • 2. Data: 2004-03-19 22:36:09
    Temat: Re: pit5L_poz23(straty)
    Od: "P.J.Tomas" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Asia Kopiczyńska" <a...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:c3eg2n$g0a$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > Czy tam moge wpisac moje straty z mojej dotychczaswoej działalności?
    > Jak wpiasc jesli mam straty za 2002 i 2003?

    Mozesz wpisac straty z lat ubieglych, ale nie wiecej niz 50% w roku

    --

    Pozdrawiam. P.J.Tomas
    e-mail: p...@i...pl