  • 1. Data: 2007-04-25 10:50:19
    Temat: pit z UP -> !@#%^&*
    Od: "JareC" <b...@m...com>

    Hej...

    Tak jest zawsze? Urzad Pracy robi taka lipe?

    PRZYCHOD=1691,
    ZDROWOTNE=124
    !!! ZALICZKA=48 !!!

    Mialem jeszcze inne dochody w zeszlym roku i okazuje sie, ze musze doplacic
    ponad 200zł podatku ... odliczają sobie 12/zwolnionej co miesiac?? czy cos
    spartolili

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-04-26 08:39:25
    Temat: Re: pit z UP -> !@#%^&*
    Od: "[www.goldap.info.pl]" <w...@g...net>

    > Tak jest zawsze? Urzad Pracy robi taka lipe?

    Jaką lipę?

> [...]
    >
    > Mialem jeszcze inne dochody w zeszlym roku i okazuje sie, ze musze
    > doplacic ponad 200zł podatku ... odliczają sobie 12/zwolnionej co

    Zamiast sie cieszyć, że "podatkowymi" 200zł mogłeś obracać przez kilka
    miesiecy to Ty narzekasz...
    A poważniej to wskaż gdzie Twoim zdaniem UP popełnił błąd. Ja stawiam ze go
    raczej nie było, choc na podstawie podanych danych trudno to ocenić.

    pozdrawiam!

  • 3. Data: 2007-04-26 08:59:49
    Od: "JareC" <b...@m...com>

    > A poważniej to wskaż gdzie Twoim zdaniem UP popełnił błąd. Ja stawiam ze
    > go raczej nie było, choc na podstawie podanych danych trudno to ocenić.

    myslalem, ze oni nie dodaja kwoty zwolnionej do rozliczen....

    teraz juz wiem, nastepny raz mam nie myslec ;)

  • 4. Data: 2007-04-26 18:17:57
    Od: "tdq" <s...@p...onet.pl>

    > myslalem, ze oni nie dodaja kwoty zwolnionej do rozliczen....
    >
    > teraz juz wiem, nastepny raz mam nie myslec ;)

    Witam.
    Tez mi wychodzi ponad 200zl do doplaty. Sytuacja podobna - pit z UP oraz pit
    z zakladu pracy. Gdy wklepuje jeden obojetnie ktory do doplaty mam zero. ale
    gdy je zsumuje wychodzi doplata 238zl.
    Czy cos nie tak , czy mam placic "nie myslac" ...

    pozdrawiam, tdq.

  • 5. Data: 2007-04-27 15:30:46
    Od: "tdq" <s...@p...onet.pl>

    Wyjasnilo sie